کد خبر 2354
۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴

عابدی‌نژاد به مس سرچشمه آمد

عابدی‌نژاد به مس سرچشمه آمد

محمد عابدی‌نژاد به هلدینگ سرمایه‌گذاری مس سرچشمه آمد.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، روزگذشته مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل هلدینگ سرمایه‌گذاری مس سرچشمه در محل شرکت سرمایه‌گذاری، با حضور یزدانی مدیرعامل مؤسسه صندوق بازنشستگی شرکت مس و با تصویب هیئت‌مدیره شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه، محمد عابدی نژاد داورانی به عنوان سرپرست جدید این شرکت معرفی شد و از زحمات و تلاش میلاد شمس مدیر عامل قبلی این هلدینگ قدردانی شد.

عابدی نژاد از سال ۱۳۸۴ لغایت ۱۳۹۰ رئیس سازمان صنایع و معادن استان کرمان و از سال ۱۳۹۰ لغایت ۱۳۹۲ به عنوان رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان کرمان را بر عهده داشته است، از سال ۱۳۹۲ مدیریت عامل هلدینگ معدنی آریا فاتح خاورمیانه و در آخرین سوابق ایشان مشاور معاونت هماهنگی و کسب و کار وزارت صمت به چشم می خورد.

هلدینگ سرمایه گذاری مس سرچشمه با نماد سرچشمه یکی از شرکت های بزرگ و قدرتمند منطقه است که در این سالها پروژه های بزرگی را در حوزه صنایع مس به اجرا رسانده است.

هیئت مدیره این هلدینگ جهت پویایی مجموعه و در راستای ارتقای ارزش سهام و صیانت از سرمایه های سهامداران، با ارزشمند خواندن تلاشهای اثربخش مدیریت قبلی، با توجه به سوابق مدیریتی و تسلط عابدی نژاد بر حوزه صنعت، معدن و تجارت، ایشان را به عنوان مدیرعامل این مجموعه منصوب کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 2354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =