کد خبر 2380
۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۳

رئیس هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سازه‌های فولادی ایران:

تحریم‌ها سد راه توسعه صنعت سازه فولاد / دولت‌ تسهیل‌گری کند

تحریم‌ها سد راه توسعه صنعت سازه فولاد / دولت‌ تسهیل‌گری کند

مشکل اصلی توسعه سازه‌های فولادی مسائلی است که به واسطه وجود تحریم‌ها برای ما به وجود آمده است که انتظارمان از حاکمیت و دولت این است که بعد از این همه سال بتوانند این مشکلات را به نحوی که مطلوب است برطرف کنند که امکان مراودات اقتصادی با دنیا فراهم و منجر به توسعه بازارهای ایران در دنیا شود.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، سید حامد ضیائی، رئیس هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سازه‌های فولادی ایران در حاشیه یازدهمین کنفرانس ملی و چهارمین کنفرانس بین‌المللی سازه و فولاد و دومین کنفرانس ملی قاب‌های سبک فولادی (LSF) به خبرنگار آهن‌نیوز گفت: این کنفرانس با همکاری انجمن علمی سازه‌های فولادی ایران و شرکت تعاونی تسفا (تعاونی توسعه سازه فولاد ایران) که با همکاری فعالان این حوزه در چند سال گذشته تاسیس و شروع به کار کرده است و کمک شایانی به تامین مواد اولیه مورد نیاز و تامین نقدینگی همکاران کرده، برگزار شد.

ضیائی در ادامه اظهار کرد: انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سازه‌های فولادی ایران در زمینه تولید سازه‌های فولادی در کشور حدود ۶۰۰ کارخانه در صنف سازه فولادی زیرمجموعه دارد که عمده فعالیت‌ها در انجمن برای توسعه بازار این صنف است. امکان صادرات سازه‌های فولادی با توجه به ارزش افزوده و قابلیت رقابتی خوبی که فولاد در کشور ما دارد، امکان صادرات آن به همه جای دنیا فراهم است. افزایش توان مهندسی در کارخانه‌های ما با کمک انجمن علمی سازه‌های فولادی ایران روز به روز در حال توسعه است و امکان رقابتی خوبی با تمام سازنده‌های دنیا داریم و می‌توانیم ارزآوری و  اشتغال‌زایی خوبی داشته باشیم.

رئیس هیئت مدیره انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان سازه‌های فولادی ایران با اشاره به چالش‌های این بخش بیان کرد: مشکل اصلی در این زمینه مسائلی است که به واسطه وجود تحریم‌ها برای ما به وجود آمده است که انتظارمان از حاکمیت و دولت این است که بعد از این همه سال بتوانند این مشکلات را به نحوی که مطلوب است برطرف کنند و آرامشی برای صنعتگران و فعالان این حوزه فراهم کنند که بتوانند با تمام دنیا مراودات اقتصادی داشته باشیم و منجر به توسعه بازارهای ایران در دنیا شود. حتما در گرو توسعه این بازارها می‌توانیم ارزآوری خوب و در کنار آن اشتغال‌زائی بیشتر و رفاه بهتری را برای هموطنان و پرسنل‌ و تولیدکنندگان داشته باشیم.

پایان پیام/ ف

کد خبر 2380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =