کد خبر 2393
۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۷

مدیرعامل جدید مس رفسنجان:

زیندینی معمار باشگاه مس رفسنجان است/ با استعفای ربیعی مخالفت کردم

زیندینی معمار باشگاه مس رفسنجان است/ با استعفای ربیعی مخالفت کردم

پس از حضور مدیرعامل جدید مس رفسنجان در اردوی تیم مطرح شد: محمد ربیعی سرمربی این تیم با قدرت به کار خود ادامه خواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، مدیرعامل جدید باشگاه صنعت مس رفسنجان با حضور در اردوی تیم فوتبال پیش از دربی کرمان، با اعضای کادرفنی و بازیکنان این تیم دیدار و گفتگو کرد.

او در شروع صحبت‌های با تقدیر و تشکر از زحمات مجید زیندینی، او را در کنار محمد ربیعی به عنوان معمار باشگاه موفق و قابل احترام صنعت مس رفسنجان در سال‌های اخیر معرفی کرد و گفت:«آقای زیندینی به همراه آقای ربیعی پایه گذار مس فعلی است. این دو نفر باعث شدند یک تیم متوسط در لیگ دسته یک و یک باشگاه کوچک به نام مس رفسنجان که شاید در آن زمان خیلی‌ها آن زمان آن را نمی‌شناختند، آقای زیندینی و آقای ربیعی دست به دست هم دادند و باعث شدند امروز مس رفسنجان یک تیم باشخصیت در سطح اول فوتبال کشور باشد. این موضوعی است که همه کارشناسان و مردم به آن اذعان دارند.

خود من در هرجمعی که حاضر می‌شدم، چه محافل کاری و چه محافل خانوادگی، هروقت ما را می‌دیدند یاد مس رفسنجان می‌افتادند. این به خاطر شخصیتی است که این تیم در سال‌های اخیر به شهر رفسنجان داده و باعث شده است که ما به عنوان یک رفسنجانی همه جا سرمان را بالا بگیریم.»

آقای ربیعی استعفا داد اما با آن مخالفت کردم

آقای پورمحمدی با اشاره به استعفای رسمی محمد ربیعی در جلسه دونفره با سرمربی مس، از مخالفت شدید با جدایی ایشان خبر داد:«شاید درست نباشد که این موضوع را اینجا بگویم اما آقای ربیعی امروز در جلسه‌ای که با من داشتند استعفایشان را از سرمربیگری باشگاه به من تحویل دادند اما بنده به شدت و با قاطعیت با این استعفا مخالفت کردم. به ایشان گفتم با همه توانم اجازه نمی‌دهم شما یک لحظه به این موضوع حتی فکر کنید که بخواهید خدای ناکرده تیم و شهر و ما را ترک کنید. از تمام توان و قدرتی که دارم استفاده می‌کنم و با این موضوع مخالفت می‌کنم و با قاطعیت به کارتان ادامه بدهید؛ خیلی محکم و حتی محکم‌تر از همیشه. شاید اینجا جایی که نبود که باید این موضوع را می‌گفتم اما گفتم که تاکید کنم مطمئن باشید بنده به هیچ عنوان اجازه رخ دادن این اتفاق را نخواهم داد و سرسختانه مخالف رفتن ایشان هستم. این را به خودشان هم گفتم و اینجا هم می‌گویم تا همه شما در جریان باشید.

هرکسی تمایل به ادامه کار نداشت تصمیم با خودش است به جز آقای ربیعی!

قرار نیست هیچ تغییری در باشگاه ایجاد شود و همه به کارشان ادامه خواهند داد مگر اینکه کسی خودش تمایل به ادامه همکاری با باشگاه را نداشته باشد؛ البته بازهم به جز آقای ربیعی! بقیه دوستان اگر دوست نداشتند با باشگاه همکاری کنند، تصمیم با خودشان است. با این حال من از صبح امروز که مسئولیت باشگاه را برعهده گرفتم، به همه دوستان گفتم که ما به هیچ وجه هیچ تغییری در هیچ پستی نخواهیم داشت.

اختیار تام تیم فوتبال باشگاه با آقای ربیعی است

بعد از جلسه‌ای که داشتیم و استفعای آقای ربیعی را نپذیرفتیم، اختیار تام و تمام تیم فوتبال را به آقای ربیعی سپردیم. ایشان از طرف ما مثل گذشته و حتی بیشتر، اختیار کامل تیم فوتبال را در اختیار دارند و می‌توانند در تمام ارکان تیم فوتبال باشگاه ایشان به عنوان مدیر اصلی تصمیم‌گیری کنند و ما هیچ‌گونه دخالتی نداریم؛ چون اختیار کامل تیم فوتبال به شخص آقای ربیعی داده شده است. من فقط ایشان را می‌شناسم و کس دیگری را هم نمی‌شناسم و این را هم گفتم که تمام دوستان در جریان باشند.

مدیرعامل باشگاه صنعت مس رفسنجان در بخش پایانی صحبت‌هایش برای این تیم در دیدار مقابل مس کرمان آرزوی موفقیت کرد و اعلام کرد هرحمایتی که مورد نیاز باشد را برای موفقیت تیم در این مسابقه و ادامه رقابت‌های لیگ برتر انجام خواهد داد.

انتهای پیام/ الف‌.ک

کد خبر 2393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمد IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۳۰
    0 0
    چاره ای جز دادن تمامی اختبارات به ربیعی نداری به دلیل اینکه چیزی ار قوتبال سرت نمیشه عزیز