کد خبر 2442
۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹

لیگ برتر فوتسال بانوان| عقده‌گشایی مسی‌ها با چهارده گُل

لیگ برتر فوتسال بانوان| عقده‌گشایی مسی‌ها با چهارده گُل

شاگردان سعیده ایرانمنش با یک برد قاطع و پرگل نیم‌فصل را به اتمام رساندند.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، تیم فوتسال دختران مس کرمان در آخرین بازی نیم فصل اول خود در رقابت های لیگ برتر برابر حریف خود جشنواره گل به راه انداخت و تیم کیمیا اسفراین را با نتیجه 14 بر 0 شکست داد. این تیم که از بازیکنان جوان و با استعداد و در عین حال بی‌تجربه در سطح لیگ برتر استفاده می‌کند در طول مسابقات با بدشانسی‌هایی هم روبرو شده بود که در نتایج آنها تاثیر مستقیم داشت اما در آخرین نبرد نیم فصل تیم فوتسال دختران مس کرمان به نوعی عقده گشایی کرد و حریف خود را با چهارده گل شکست داد.

تیم فوتسال دختران مس کرمان در آخرین بازی نیم فصل اول خود در رقابت های لیگ برتر برابر حریف خود جشنواره گل به راه انداخت و تیم کیمیا اسفراین را با نتیجه 14 بر 0 شکست داد.

 در این بازی که در سالن شهرداری کرمان برگزار شد، شاگردان سعیده ایرانمنش در تیم مس کرمان نیم فصل اول را با این نتیجه قاطعانه به اتمام رساندند.

نرجس کریمی 5 بار، یاسمین مروت نژاد 3 بار، راضیه نظری و مهسا ایرانمنش 2 بار و صدف امجد و اسرا مشتاقی یک بار برای دختران مس کرمان در این بازی گلزنی کردند.

با این برد دختران مس کرمان در جدول رقابت ها از 9 مسابقه خود هشت امتیازی شدند و در رده هفتم جدول قرار گرفتند. این تیم که متشکل از دختران جوان و آینده دار کرمانی است اولین بازی دور برگشت خود را در بندرعباس و برابر تیم فولاد هرمزگان برگزار خواهد کرد.

انتهای پیام / الف.ک

کد خبر 2442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =