کد خبر 2516
۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲

لیگ یک فوتبال؛

مس شهربابک و بازی شش امتیازی/ چادرملو محکوم به برد

مس شهربابک و بازی شش امتیازی/ چادرملو محکوم به برد

تقابل صنعتی‌ها در لیگ یک کشور این هفته بازی‌های لیگ برتر آبستن حوادث زیادی خواهد بود به‌خصوص در بازی شش امتیازی مس شهر بابک در شیراز و جدال چادرملو با ماهشهری‌ها که می‌تواند معادلات زیادی را در جدول به هم بزند.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، لیگ یک فوتبال کشور در روز شنبه دهم دی ماه و یک بازی روز یکشنبه یازده دی ماه ادامه پیدا خواهد کرد. در این بازی‌ها تیم‌های صنعتی هم با حریفان خود دیدار خواهند کرد که در این دیدارها تیم‌های صنعتی به ترتیب در روز شنبه، چادرملو میهمان خلیج فارس ماهشهر است و مس شهر بابک در یک دیدار شش امتیازی در شیراز به مصاف فجرسپاسی شیراز خواهد رفت و در تنها بازی باقی مانده از لیگ یک آرمان گهر سیرجان میزبان استقلال خوزستان است. 

بازی شش امتیازی

مصاف فجرسپاسی با مس شهربابک دو همسایه در رده پنجم و ششم جدول مصافی شش امتیازی در شیراز است. چراکه این بازی برای هر دو تیم از جهات مختلفی حائز اهمیت می‌باشد. هر دو تیم در دو بازی اخیر خود با نتیجه مشابه بدون گل زمین را ترک کرده‌اند و به دو امتیاز از شش امتیاز ممکن دو بازی اخیر خود بسنده کرده‌اند. از این جهت این بازی فرصتی برای جا گذاشتن رقیب مستقیم و سایه به سایه خود است و از طرفی فرصت حضور آنها را در صدر جدول و در بین رقبا ایجاد خواهد کرد. تقسیم امتیازات در این بازی به سود رقبای این دو تیم در بالای جدول است و هر دو تیم فرصت مناسبی را برای صعود و حضور در بین مدعیان صدر جدول از دست خواهند داد. بنابراین هم شاگردان مهدی رجب‌زاده و هم یاران وحید رضایی در این بازی برای برد به میدان خواهند آمد تا سه امتیاز لازم را از این بازی کسب نمایند. فجرسپاسی از پانزده بازی بیست و پنج امتیاز در جدول دارد و مس شهربابک هم با بیست و چهار امتیاز از همین تعداد بازی به ترتیب در رده‌های پنجم و ششم جدول حضور دارند.

چادرملو محکوم به برد

چادرملو که در بازی‌های جام حذفی خلیج فارس ماهشهر را شکست داده بود حالا یک بار دیگر به مصاف این تیم خواهد رفت. ماهشهری‌ها اگرچه در انتهای جدول تنها بالاتر از چوکای تالش نگون بخت حضور دارند اما تیمی با روحیه و جنگنده در مقابل حریفان خود در طول این فصل نشان داده‌اند و به هیچ عنوان حریف دست و پا بسته‌ای برای رقبای خود نبوده‌اند از طرفی چادرملو با هدایت سعید اخباری فعلا از شرایط بحرانی تا حدود زیادی فاصله گرفته آنها با بردی که در مقابل چوکای تالش بدست آوردند و صعود در جام حذفی حالا شرایط درونی تیم خود را آرام‌تر می‌بینند هرچند از این تیم صنعتی انتظار همچنان بالاست و حضور در رده چهاردهم جدول به هیچ عنوان به مذاق هواداران این تیم یزدی خوشایند نبوده است. بنابراین چادرملویی‌ها در این بازی که با تیمی انتهای جدولی مصاف خواهند کرد، نیاز اساسی به برد دارند و محکوم به پیروزی در این بازی هستند تا بتوانند روند رو به رشد خود را در این هفته‌ها ادامه دهند.

آرمان گهر در اندیشه برد

سیرجانی‌های لیگ یک که هفته پیش نتیجه بازی را به شمس آذر قزوین واگذار کرده بودند حالا در زمین خود به فکر برد هستند. آنها که چند هفته‌ای است طعم برد را نچشیده‌اند حالا در شهر خود نیاز مبرمی به برد در این بازی دارند. شاگردان قاسم شهبا در جام حذفی با شکست دو گله داماش تهران صعود کرده‌اند اما در لیگ یک به هیچ عنوان روند مناسبی را نداشته‌اند و برای بازگشت به جدول در این بازی تلاش خواهند کرد. استقلال خوزستان هم با سیدسیروس پورموسوی روند کاملا پرنوسانی را در طول بازی‌ها سپری کرده بودند حالا با برتری مقابل خوشه طلایی در هفته قبل بازی‌ها و در جام حذفی تا حدود زیادی به ثبات رسیده‌اند حالا در پی اثبات این روند در جدول هستند استقلالی‌ها در رده هفتم جدول با پانزده بازی و بیست و یک امتیاز هستند.

بازی‌های لیگ یک در این هفته به شرح زیر است:

شنبه دهم دی ماه:

شهرداری آستارا_پارس جم جنوبی

خوشه طلایی ساوه_ون پاریس اصفهان

شهرداری همدان_خیبر خرم آباد

خلیج فارس ماهشهر_چادرملوی اردکان

استقلال ملاثانی_ سایپا

فجرسپاسی_ مس شهر بابک

دریای بابل_ چوکای تالش

یکشنبه 11 دی ماه:

آرمان گهر سیرجان_ استقلال خوزستان

شمس آذر قزوین در لیگ یک با سی و شش امتیاز صدرنشین مسابقات است و سایپا با بیست و هشت و پارس جم جنوبی با بیست و شش امتیاز در رده‌های بعدی هستند.

انتهای پیام/ الف.ک

کد خبر 2516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =