کد خبر 2520
۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱

اکبر مرجوع سرمربی والیبال مس کرمان در گفت و گو با آهن‌نیوز مطرح کرد

به رای کمیته انضباطی اعتراض می‌کنیم/ آملی‌ها اخلاق را باختند

به رای کمیته انضباطی اعتراض می‌کنیم/ آملی‌ها اخلاق را باختند

سرمربی والیبال مس کرمان در مورد اتفاقات افتاده در آمل اظهار تاسف کرد و گفت: اگر تجربه داشتیم، به بازیکنانم اجازه حضور در زمین را نمی‌دادم. تنها با دو تا سه مامور نیروی انتظامی نمی‌توان امنیت این بازی حساس را تامین کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی آهن‌نیوز، اکبر مرجوع سرمربی والیبال مس کرمان در مورد شرایط بازی پلی‌آف به آهن‌نیوز گفت: در کرمان، ما با نتیجه سه بر دو برنده بازی شدیم و شرایط پلی‌آف به بازی دوم و سوم کشیده شد و ما در بازی دوم سه بر هیچ بازی را واگذار کردیم و به بازی سوم کشیده شد که متاسفانه تنش‌هایی که بوجود آمد در شان ورزش کشور و والیبال ما نبود.

اکبر مرجوع سرمربی با سابقه والیبال کشور با ابراز ناراحتی و تاسف در مورد اتفاقات افتاده در بازی سوم پلی‌آف در مقابل تیم والیبال گلفام آمل گفت: در کرمان و در بازی اول تمام رسم مهمان نوازی را برای تیم رقیب به جا آوردیم و به تیم روبرو احترام گذاشتیم که وظیفه میزبانی خود را انجام دادیم اما در آمل و در این دو بازی حتی رختکن هم به ما ندادند و ما در بازی اول مجبور شدیم ساک‌های خود را دررختکن داوران بگذاریم و در بازی بعدی در کنار زمین لباس عوض کردیم و برای بازی آماده شدیم.

وی با بیان اینکه صحنه‌های زشتی در این بازی شکل گرفت اضافه کرد: متاسفانه فاصله تماشاگران تا زمین بازی بسیار کم بود و بعضی از آنها تا پشت نیمکت و کف سالن راه پیدا کرده بودند این در حالی است که اصلا در کرمان به ما اجازه ورود تماشاگر را ندادند و تنها تنی چند از اعضای خانواده یا مسئولین به سالن توانستند راه پیدا کنند. اینگونه بازی‌ها با این شکل حضور تماشاگران باید حتما با تعداد نیروهای انتظامی مناسب برگزار شود. در روز بازی و حین بازی ما تنها دو تا سه مامور نیروی انتظامی را دیدم که اصلا برای تامین امنیت سالن کافی نبود و اگر چنین تجربه‌ای را داشتیم اجازه حضور بازیکنان در زمین را نمی‌دادیم. تماشاگران در چند مورد به بازیکنان ما فحاشی کردند که حتی باعث توقف بازی در چند مورد هم شد.

سرمربی مس کرمان در مورد رای کمیته انضباطی در مورد خاطیان این بازی گفت: به رای کمیته انضباطی اعتراض خواهیم کرد و تقاضای تجدید نظر را داریم. تامین امنیت در چنین بازی حساسی بر عهده میزبان است اما امنیت کافی برقرار نبود. سرپرست و بازیکنان ما مورد ضرب و شتم قرار گرفته‌اند و برای من جای سوال است که چرا از تیم ما بازیکنان را محروم و جریمه کرده‌اند. سرپرست تیم ما دچار شکستگی سر شده است، یکی دیگر از بازیکنان ما از ناحیه دست و دیگری از ناحیه دندان هم دچار شکستگی شده است. اما باز هم بازیکنان تیم ما را محروم کرده‌اند.

سرمربی مس کرمان با بیان اینکه حتی حرمت کسوت مربیگری را هم در آمل نگه نداشتند ادامه داد: زمانی که سرمربی گلفام آمل در تیم نوجوانان فعالیت می‌کرد بنده به عنوان مربی در والیبال فعالیت می‌کردم و انتظار من از سرمربی این تیم به مراتب بیشتر بود که حرمت‌ها را رعایت کنند اما اینگونه نشد و مربیان این تیم با بازیکنان تیم درگیر شدند.

انتهای پیام/الف.ک

کد خبر 2520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =