کد خبر 2527
۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲

کاهش عرضه محصولات فولادی در بورس کالا

کاهش عرضه محصولات فولادی در بورس کالا

امروز دهم دی ماه طبق اطلاعیه عرضه بورس کالا ۴۸ هزار و ۱۵۰ تن محصول فولادی در تالار صنعتی و ۲ میلیون و ۹۵ هزار و ۵۰۰ تن سنگ آهن در تالار حراج باز و صنعتی بورس کالا عرضه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، امروز دهم دی ماه ۱۴۰۱ طبق اطلاعیه عرضه بورس کالا ۴۸ هزار و ۱۵۰ تن محصول فولادی در تالار صنعتی و ۲ میلیون و ۹۵ هزار و ۵۰۰ تن سنگ آهن در تالار حراج باز و صنعتی بورس کالا عرضه خواهد شد.

محصولات فولادی امروز شامل ۱۰ هزار و ۳۹۴ تن انواع تیرآهن ۱۴، ۱۶، ۲۰، ۲۲، ۲۴ تا ۳۰ با میانگین قیمتی ۱۷۵ هزار و ۶۱ ریال، انواع میلگرد ساده صنعتی، کلاف و آلیاژی با حجم ۳ هزار و ۶ تن و با میانگین قیمتی ۱۸۸ هزار ۶۱۱ ریال، ناودانی ۱۰۰ تن با قیمت پایه ۱۹۵ هزار و ۳۴۱ ریال و آخرین محصول سبد فولادی امروز مربوط به شمش بلوم با حجم ۳۴ هزار و ۶۵۰ تن با میانگین قیمتی ۱۸۵ هزار ۱۹۳ ریال است.

در بخش محصولات سنگ آهنی، سنگ آهن دانه‌بندی با حجم عرضه ۶۰ هزار تن و  با میانگین قیمتی ۸ هزار و ۴۶۳ ریال، سنگ آهن کلوخه ۵۰۰ هزار تن با قیمت پایه ۶ هزار ۸۷۰ ریال، کنسانتره سنگ آهن ۵۸۵ هزار و ۵۰۰ تن با میانگین قیمتی ۲۷ هزار ۳۵۹ ریال و در نهایت گندله سنگ آهن با حجم کالای ۹۵۰ هزار تن با میانگین قیمتی ۳۵ هزار و ۵۱۱ ریال عرضه خواهد شد.

در تصویر زیر جزئیات عرضه امروز بورس کالا را به همراه نوسانات و تغییرات قیمتی و حجم عرضه نسبت به آخرین عرضه در بورس کالا مشاهده می‌فرمایید.

کاهش عرضه محصولات فولادی در بورس کالا

ایان پیام/ ف

کد خبر 2527

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =