کد خبر 2669
۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۷

جام حذفی فوتبال| عرض اندام خوشه طلایی برای فولاد

جام حذفی فوتبال| عرض اندام خوشه طلایی برای فولاد

این بازی برای ما فرصتی بزرگ است که بتوانند خودشان را نشان بدهند تا به خواسته‌هایمان نزدیک‌تر شویم. اگر به خودمان باور داشته باشیم، با توجه به شناختی که از فولاد داریم، هم می‌توانیم به اهداف نزدیک شویم و هم بازی را ببریم.

به گزارش آهن‌نیوز به نقل از ورزش سه، وحید بیاتلو، سرمربی تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه، پیش از دیدار تیمش برابر فولاد خوزستان در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی که روز آینده در ورزشگاه فولاد آرنا برگزار خواهد شد، اینطور حرف‌هایش را با تشریح شرایط این روزهای نماینده ساوه آغاز کرد: «ما تیمی جدید ساختیم با نسلی جدید که سیاست باشگاه بود. به‌هرحال، شرایطی برای باشگاه ایجاد شد که باشگاه تصمیم گرفت سیاستش را عوض کند.

او با اشاره به بازی برابر فولاد خوزستان ادامه داد: «این بازی برای ما فرصتی بزرگ است که بتوانند خودشان را نشان بدهند تا به خواسته‌هایمان نزدیک‌تر شویم. اگر به خودمان باور داشته باشیم، با توجه به شناختی که از فولاد داریم، هم می‌توانیم به اهداف نزدیک شویم و هم بازی را ببریم. فکر می‌کنم فردا بتوانیم بازی خوبی برگزار کنیم و بینندگان لذت ببرند.»

بخش پایانی صحبت‌های بیاتلو هم درباره شرایط تیم فولاد بود: «در واقع آن‌ها تیمی با ساختار خوب هستند. بازیکنان و مربی خوبی دارند. در میان هشت تیم برتر آسیا هستند. در لیگ هم شرایط خوبی پیدا کرده و امیدوارم بازی خوبی را فردا شاهد باشیم. امیدوارم هدف اصلی را که لذت از تماشای بازی است فردا مشاهده کنیم.»

انتهای پیام/

کد خبر 2669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =