کد خبر 2705
۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۵

عرضه ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار و ۳۴۰ تن محصول فولادی و سنگ آهن

عرضه ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار و ۳۴۰ تن محصول فولادی و سنگ آهن

در اطلاعیه امروز صبحِ ۲۴ دی ۱۴۰۱ عرضه ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار و ۳۴۰ تن شامل ۸۹ هزار و ۳۴۰ تن محصول فولادی و ۲ میلیون و ۲۶۱ هزار تن سنگ آهن در تالار صنعتی و تالار حراج باز بورس کالای ایران آمده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، در اطلاعیه امروز صبحِ ۲۴ دی ۱۴۰۱ عرضه ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار و ۳۴۰ تن شامل ۸۹ هزار و ۳۴۰ تن محصول فولادی و ۲ میلیون و ۲۶۱ هزار تن سنگ آهن در تالار صنعتی و تالار حراج باز بورس کالای ایران آمده است.

طبق این اطلاعیه تیر آهن با حجم عرضه ۳ هزار ۴۵۰ تن و میانگین قیمت پایه ۱۷۷ هزار و ۶۷۹ ریال با کاهش عرضه و قیمت نسبت به هفته گذشته روبه رو بوده است.

حجم عرضه و میانگین قیمت پایه شمش بلوم به ترتیب برای امروز ۴۲ هزار و ۱۰۰ تن و ۱۷۹ هزار و ۲۵۹ ریال است که افزایش عرضه و کاهش قیمت داشت.

میلگرد در اطلاعیه امروز به مقدار ۸ هزار و ۷۸۰ تن عرضه و ۱۹۷ هزار و ۶۹۷ ریال میانگین قیمتی پایه ارائه شد که هم در عرضه و هم در قیمت افزایش داشته است.

همچنین امروز در بین محصولات فولادی ۳۵ هزار و ۱۰ تن ورق گرم و سرد شامل ۲۳ هزار تن ورق سرد خودرو و ۲ هزار تن ورق سرد لوازم خانگی با قیمت پایه ۳۲ هزار و ۸۰۰ ریال و ورق گرم خودرو با حجم عرضه ۱۰ هزار و ۱۰ تن و با قیمت پایه ۲۳۱ هزار و ۲۱۳ ریال ارائه شده است.

همچنین در اطلاعیه امروز ۲ میلیون و ۲۶۱ هزار تن سنگ آهن شامل گندله سنگ آهن، کنسانتره سنگ آهن، سنگ آهن کلوخه و سنگ آهن دانه‌بندی عرضه شده که جزئیات آن را در تصویر زیر مشاهده می‌فرمایید.

عرضه ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار و ۳۴۰ تن محصول فولادی و سنگ آهن

کد خبر 2705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =