کد خبر 2716
۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵

گزارش اختصاصی آهن‌نیوز از معاملات بورس کالا

کلوخه سنگ آهن و میلگرد ساده صنعتی بدون مشتری ماند

کلوخه سنگ آهن و میلگرد ساده صنعتی بدون مشتری ماند

طبق اطلاعیه عرضه امروز صبحِ ۲۴ دی ۱۴۰۱ مقدار عرضه با کاهش ۶۷ درصدی مواجه شده و در بخش محصولات فولادی ۱۱۶ هزار و ۶۱۰ تن با تقاضای ۱۴۴ هزار و ۶۳۵ تن ارائه شد که افزایش ۳۰.۵ درصدی داشت و در بخش عرضه سنگ آهن با ۶۵۰ هزار تن عرضه و ۱۹۰ هزار تن تقاضا با کاهش ۷۱.۲ درصدی همراه بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، طبق اطلاعیه عرضه امروز صبحِ ۲۴ دی ۱۴۰۱ قرار بود ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار و ۳۴۰ تن شامل ۸۹ هزار و ۳۴۰ تن محصول فولادی و ۲ میلیون و ۲۶۱ هزار تن سنگ آهن در تالار صنعتی و تالار حراج باز بورس کالای ایران عرضه شود اما این مقدار عرضه با کاهش ۶۷ درصدی مواجه شده و در بخش محصولات فولادی ۱۱۶ هزار و ۶۱۰ تن با تقاضای ۱۴۴ هزار و ۶۳۵ تن ارائه شد که افزایش ۳۰.۵ درصدی داشت و در بخش عرضه سنگ آهن با ۶۵۰ هزار تن عرضه و ۱۹۰ هزار تن تقاضا با کاهش ۷۱.۲ درصدی همراه بود.

در این میان ورق سرد لوازم خانگی ۱۵۰۰۰ هزار تن عرضه و با ۱۴ هزار و ۸۰۰ تن تقاضا و میانگین قیمت پایه ۳۲۰ هزار و ۸۰۰ ریال معامله شد، ورق سرد خودرو ۴۵ هزار تن عرضه و ۴۸ هزار و ۶۰۰ تن تقاضا شده و قیمت پایه آن نیز ۳۲۰ هزار و ۸۰۰ ریال تعیین شد. ورق گرم خودرو نیز به مقدار ۳۳ هزار و ۱۱۰ تن عرضه و ۳۴ هزار و ۴۳۰ تن تقاضا شده و به قیمت پایه ۲۳۱ هزار و ۹۳۸ ریال به فروش رفت.

گفتنی است در بین محصولات ارائه شده سنگ آهن، سنگ آهن کلوخه بدون مشتری ماند. محصول میلگرد ساده صنعتی نیز به دلیل عدم تقاضای کافی به طور کامل مچ نشده و از تابلوی معاملات به همراه سنگ آهن کلوخه حذف شد.

در تصاویر زیر جزئیات اطلاعیه عرضه صبح و نتایج پایان معاملات امروز را مشاهده می‌فرمایید.

کلوخه سنگ آهن و میلگرد ساده صنعتی بدون مشتری ماند

کلوخه سنگ آهن و میلگرد ساده صنعتی بدون مشتری ماند

پایان پیام /ف

کد خبر 2716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =