کد خبر 2827
۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۴

گزارش اختصاصی آهن‌نیوز از معاملات بورس کالا

کاهش 42 درصدی در عرضه‌های بورس کالای امروز

کاهش 42 درصدی در عرضه‌های بورس کالای امروز

امروز ۵ بهمن ۱۴۰۱ در تالار صنعتی بورس کالای ایران قرار بود ۱۸۸ هزار و ۳۱۹ تن محصول فولادی شامل تیرآهن، میلگرد، ناودانی و نبشی عرضه شود، که این مقدار عرضه با ۴۱/۸ درصد کاهش مواجه شده و با عرضه ۱۰۹ هزار و ۵۵۰ تن و تقاضای ۱۲۸ هزار و ۷۹۷ تن مورد معامله قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، امروز ۵ بهمن ۱۴۰۱ در تالار صنعتی بورس کالای ایران قرار بود ۱۸۸ هزار و ۳۱۹ تن محصول فولادی شامل تیرآهن، میلگرد، ناودانی و نبشی عرضه شود، که این مقدار عرضه با ۴۱/۸ درصد کاهش مواجه شده و با عرضه ۱۰۹ هزار و ۵۵۰ تن و تقاضای ۱۲۸ هزار و ۷۹۷ تن مورد معامله قرار گرفت.

در این میان تیرآهن با کاهش جزئی در میزان عرضه و قیمت نسبت به اطلاعیه با عرضه به میزان ۲۶ هزار و ۵۷۱ تن و تقاضای ۵۸ هزار و ۸۵ ریال و میانگین قیمت پایه ۱۸۷ هزار و ۱۷۶ ریال به طور کامل فروش رفت.

اما در مورد معاملات میلگرد کاهش ۴۸ درصدی در عرضه رخ داده و به مقدار ۸۲ هزار و ۲۰۳ تن عرضه شده و با تقاضای ۶۹ هزار ۱۰۰ تن روبه رو شد و به همان قیمت اطلاعیه به مبلغ ۱۸۶ هزار و ۵۸۳ ریال مورد معامله قرار گرفت.

ناودانی نیز با ۱۲/۷ درصد کاهش در عرضه به مقدار ۳۰۰ تن عرضه و با ۴۷۵ تن تقاضا به قیمت پایه ۱۹۸ هزار و ۶۵۱ ریال فروش رفت.

علاوه بر میلگرد، نبشی نیز ریزش معنی‌دارِ ۵۷/۷ درصدی در عرضه داشت و به مقدار ۴۷۶ تن عرضه و با حجم تقاضای هزار و 137 تن مواجه شده و با افزایش جزئی قیمت به مبلغ میانگین ۱۹۵ هزار و ۹۸ ریال فروخته شد.

در این میان در تالار صادراتی کیش نیز شمش بلوم (۱۵۰*۱۵۰) ۳SP توسط فولاد کاوه جنوب کیش به مقدار ۲۰ هزار تن عرضه و با ۸۰ هزار تن تقاضا روبه رو شد و به قیمت ۱۹۱ هزار ریال به فروش رفت.

در تصاویر زیر جزئیات اطلاعیه عرضه صبح و نتیجه پایان معاملات را ملاحظه می‌فرمایید.

کاهش 42 درصدی در عرضه‌های بورس کالای امروز

کاهش 42 درصدی در عرضه‌های بورس کالای امروز

پایان پیام/ف

کد خبر 2827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =