کد خبر 2870
۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰

ایمان مصدری در گفت و گوی اختصاصی؛

صنعت فولاد حلقه گمشده توسعه اقتصادی/دولت به بخش خصوصی بها نمی دهد

صنعت فولاد حلقه گمشده توسعه اقتصادی/دولت به بخش خصوصی بها نمی دهد

ایمان مصدری رئیس انجمن صنفی دانش بنیان‌های کشور گفت: در کشور ما، متاسفانه اعتماد کافی به بخش خصوصی وجود نداشته و همین موضوع علتی شده تا اقتصاد بر پایه دولت شکل گرفته و با مشکلات زیادی مواجه شود.

به گزارش پایگاه خبری آهن نیوز، سازمان متخصصین و مدیران ایران مرکزی  را به عنوان کمیسیون زیر مجموعه  خویش ایجاد کرده است بدین گونه که کمیسیون  مرکز متخصصین فولاد شامل کمیسیون های  تخصصی خواهد بود و توانمند سازی متخصصین،  مدیران و کارآفرینان کشور را هدف خود قرار داده است ، که در  همین راستا کنگره ملی ارزش زنجیره فولاد  کشور را برگزار می‌کند .
وی در ادامه تصریح کرد:   کنگره زنجیره ارزش فولاد ، به دنبال هم‌افزایی بخش خصوصی و دولتی است  ،در این همایش اهدافی هم چون توان افزایی متخصصین حوزه فولاد کشور، ایجاد فناوری های نوین، ورود به فناوری‌های جدید صنعت فولاد و اشاعه فناوری های نوین را طراحی و مد نظر قرار داده‌ایم .
مدیرعامل سازمان متخصصین و مدیران کشور افزود:  در کشور ما متاسفانه اعتماد کافی  به بخش خصوصی وجود ندارد  و اصل ۴۴ نیز به صورت یک شعار کلی باقی مانده است به  همین دلیل اقتصاد پایه دولتی کشور با چالش ها و مشکلات عدیده ای روبرو است.

/انتهای پیام/

کد خبر 2870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =