کد خبر 2914
۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۸

نوری: بدشانسی گریبان ذوب‌آهن را گرفت

نوری: بدشانسی گریبان ذوب‌آهن را گرفت

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: عده‌ای فرصت‌طلب به دنبال منافع شخصی خود هستند و می‌خواهند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند.

به گزارش آهن‌نیوز؛ محمد نوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در مورد دیدار پیش روی ذوب‌آهن در خانه مس رفسنجان اظهار داشت: بازی خیلی سنگینی خواهیم داشت. حریفی که رشد خوبی کرده و یکی از بهترین خطوط دفاعی لیگ را در اختیار دارد. تیمی که از خوب‌های این فصل بوده و بازی کردن در خانه این تیم خیلی سخت خواهد بود. دو سه هفته است خوب نتیجه نگرفتیم و می‌رویم که دست پر از زمین خارج شویم. ان‌شاءالله با یک بازی خوب می‌رویم که آماده شویم برای کسب حداکثر امتیاز مسابقه و اینکه در ادامه فصل با شرایط بهتری بازی کنیم. در طول هفته روی نقاط ضعف و قوت حریف کار کرده‌ایم و برنامه‌های متنوعی برای طراحی حملات روی دروازه این حریف داریم. بچه‌ها هفته به هفته بهتر می‌شوند و امیدواریم دستورات تاکتیکی که به آنها می‌دهیم را بتوانند در طول بازی پیاده کنند. امیدواریم امتیازات کامل بازی را بگیریم تا برای دو سه بازی بعدی که در خانه داریم با آمادگی بیشتری به مصاف حریفان برویم.

**تماشاگران اصیل ذوب‌آهن به تیمشان ارادت دارند

وی در مورد شعارهایی که پس از شکست هفته گذشته مقابل تراکتور از سوی تماشاگران علیه سرمربی و کادرفنی تیم ذوب‌آهن داده شد، عنوان کرد: یک‌سری تماشاگرنما همه جا هستند که می‌خواهند جو و روحیه تیم را خراب کنند. این همیشه است و در تمام تیم‌های دنیا این بحث وجود دارد. مهم این است که ما با تمام قدرت کارمان را انجام می‌دهیم و بچه‌ها با تمام تمرکز تمرین می‌کنند. ان‌شاءالله با نتایج خوب کاری خواهیم کرد که تماشاگرنماها هم نتوانند صحبتی کنند. تماشاگران اصیل ذوب‌آهن همیشه نسبت به تیم‌شان ارادت دارند و در سخت‌ترین شرایط کنار تیم خود بودند و از بازیکنان و مربیان حمایت کردند. پیدا می‌شوند عده‌ای فرصت‌طلب که به دنبال منافع شخصی خود هستند و می‌خواهند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند. شرایطی که در بازی قبلی دیدیم را به وجود آوردند اما رابطه خوبی بین بازیکنان، کادر فنی و باشگاه ذوب‌آهن با هواداران اصیل ذوب‌آهن بر قرار است. همه طرفداران متعلق به خانواده ذوب‌آهن هستند و با حمایت آنها به جایگاهی که لیاقت ذوب‌آهن است خواهیم رسید.

**در سه بازی قبلی ۱۰ نفره شدیم 

مربی تیم ذوب‌آهن در مورد اینکه چه مشکلاتی برای تیمش پیش آمده و ایرادهای تیم رفع خواهد شد، خاطرنشان کرد: هدف ما این است که ذوب‌آهن را به جایگاهی برسانیم که لیاقت آن را دارد. مطمئن باشید تا زمانی که باشیم همه سعی و تلاش خود را برای کسب بهترین نتایج خواهیم کرد. ایراد کار ما بدشانسی بوده که گریبان تیم را گرفته است. در سه بازی از پنج بازی قبلی ۱۰ نفره شدیم که روی عملکرد تیم اثر منفی گذاشته است. شرایط تیم‌ها به هم نزدیک است و عدم تمرکز بچه‌ها هم در کسب نتایج تأثیر داشته است. اشتباهاتی هم از سوی کادر فنی و بازیکنان صورت گرفته است. باید ضریب اشتباهات را به حداقل برسانیم و بتوانیم نتایج خوب‌مان را تکرا کنیم. این ظرفیت در تیم ما وجود دارد که مقابل حریفان به نتایج خوبی برسیم. 

**روی بازی‌های بعدی تمرکز خواهیم کرد

نوری با اشاره به اینکه تیمش برابر تراکتور می‌توانست با شکست از زمین خارج نشود، گفت: در ابتدای مسابقه تراکتور بازی را بهتر شروع کرد و گل زد. توانستیم مساوی کنیم و خیلی شرایط بهتری نسبت به حریف داشتیم. در زمانی که بازی یک بر یک بود امکان رسیدن به گل دوم را از دست دادیم و متأسفانه تراکتور بود که به گل دوم رسید و بعد از آن ۱۰ نفره شدیم. تراکتور این قدر بازیکن خوب دارد که ۱۱ نفره بازی کردن با این تیم سخت است چه برسد به اینکه ما ۱۰ نفره شده بودیم. حتی با وجود یک بازیکن کمتر هم موقعیت بسیار خوب گلزنی داشتیم که متأسفانه گل نشد. تمرکز خواهیم کرد روی بازی‌های بعدی تا بتوانیم بازی‌های بعدی را موفق باشیم تا شرایط ذوب‌آهن به وضعیت خیلی خوبی تبدیل شود و از فشاری که ایجاد شده خارج شویم.

انتهای پیام/

کد خبر 2914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =