کد خبر 2991
۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴

لیگ برتر فوتبال؛

احیای مدافع سابق پرسپولیس توسط مورایس

احیای مدافع سابق پرسپولیس توسط مورایس

رامین رضاییان که یک نیم‌فصل نه چندان مناسب را در پرسپولیس گذراند، این روزها با ۵ گل زده و ۴ پاس گل شرایط فنی خوبی را در سپاهان تجربه می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، رامین رضاییان این روزها شرایط مناسبی را زیر نظر مورایسِ پرتغالی سرمربی سپاهان تجربه می‌کند. رضاییان که نیم فصل دوم، فصل قبل را از کشورهای حاشیه خلیج فارس دل برید و به لیگ برتر و تیم مورد علاقه و سابق خود بازگشت پس از عدم توفیق مناسب در ابتدای فصل به سپاهان پیوست تا تجربه جدیدی را در زندگی ورزشی خود انجام دهد. رضاییان ۳۲ ساله که قبل از پیوستن به سپاهان خیلی‌ از فوتبالی‌ها او را تمام شده می‌دانستند حالا فصلی کم نظیر را تا اینجای کار در حال سپری کردن است.

زدن ۵ گل و دادن ۴ پاسِ گل در ۱۶۰۹ دقیقه حضور در زمین برای یک مدافع راست نشان از بلوغ و تمرکز  این بازیکن در سپاهان دارد، ضمن اینکه از بُعد آماری رضاییان بین گلزن‌ها برتر لیگ‌برتر هم قرار دارد. این کیفیت از بازی  اتفاقی که  در پرسپولیس فصل قبل برای این بازیکن اتفاق نیفتاد و در نهایت به جدایی این بازیکن منجر شد.

در همین رابطه نمی‌توان نقش آرامش حاکم در باشگاه سپاهان و مهمتر از آن تاثیر مورایس به عنوان سرمربی را روی این بازیکن فراموش کرد  باید توجه داشت که هنوز تعداد زیادی از مسابقات  لیگ برترباقی مانده و احتمال افزایش این آمار هم وجود دارد تا رکوردهای بدست آمده توسط رضاییان هم ماندگارتر شود و هم  سپاهان با درخشش این بازیکن به موفقیت نزدیک‌تر شود.

انتهای پیام/ الف‌.ک

کد خبر 2991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =