کد خبر 3107
۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴

کارگران فولاد کاویان اهواز چشم‌انتظار وعده مدیران!

کارگران فولاد کاویان اهواز چشم‌انتظار وعده مدیران!

به دنبال اعتراض کارکنان شرکت فولاد کاویان اهواز به عدم اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل مدیریت این شرکت در تابلو اعلانات شرکت طی پیامی وعده داد تا پایان سال این طرح اجرا شود.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز به نقل از فارس؛ چند روز گذشته کارکنان  شرکت فولاد کاویان اهواز  در اعتراض به اجرا نشدن طرح طبقه‌بندی مشاغل در مقابل درب ورودی  این شرکت تجمع و دست از کار کشیدند.

این در حالی است که شهریور امسال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان طی نامه‌ای مورخ 06/06/1401 به شماره 125384 خطاب به مدیران شرکت کاویان درخواست کرده بود طرح طبقه‌بندی  را از خرداد ماه امسال برای کارکنان شرکت اجرا کنند اما مدیران این شرکت در اجرای آن تعلل کردند.

به موجب ماه 49 قانون کار جمهوری اسلامی ایران مجلد طرح طبقه‌بندی مشاغل شرکت فولاد کاویان حاوی 69 شغل که در اجرای ماده 50 قانون کار توسط دفتر فنی مشاور مسعود تهیه و مراحل بررسی آن توسط اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان و اداره کل روابط کار و جبران خدمت انجام شده و در تاریخ 18/03/1401  به تاییدیه نهایی این اداره کل رسیده و از تاریخ مذکور در مورد کلیه مشمولین لازم الاجرا است.

کارگران فولاد کاویان اهواز چشم‌انتظار وعده مدیران!

انتهای پیام/

کد خبر 3107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =