کد خبر 3134
۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱

بازی استقلال لغو شد

بازی استقلال لغو شد

داور دیدار استقلال و پیکان تصمیم به لغو بازی این دو تیم به علت بارش شدید برف و لغزندگی زمین گرفت.

به گزارش پایگاه خبری آهن نیوز به نقل از ایسنا، استقلال و پیکان قرار بود امروز (یکشنبه) در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم بروند که در فاصله دو ساعت تا این دیدار، بازی دو تیم لغو شد.

از صبح امروز بارش برف در شهر تهران شروع شده و به علت شرایط بد جوی و بارش سنگین، داور تصمیم به لغو این دیدار گرفت.

بیژن حیدری، داور این دیدار درباره لغو بازی گفت: باتوجه به حجم بارش برف و مهیا نبودن شرایط، بازی لغو شد. سازمان لیگ حالا باید تصمیم بگیرد که بازی ۲۴ ساعت بعد برگزار شود یا به زمان دیگری موکول شود.

ناظر مسابقه: خط‌های زمین مشخص نبود و بازی لغو شد

حق شناس، ناظر بازی درباره لغو دیدار استقلال - پیکان بیان کرد: ما از ساعت ۱۰ صبح در ورزشگاه بودیم. همانطور که می‌بینید با این که زحمت کشیدند و برف‌روبی زمین انجام شده اما بارش برف دوباره از سر گرفته شد. داور و ناظر داوری هم بازدیدی داشتند که تشخیص دادند خط‌های زمین مشخص نیست و شرایط برگزاری بازی وجود ندارد. آیین‌نامه مسابقات لیگ برتر به ما این اجازه را می‌دهد که بازی را با ۲۴ ساعت تاخیر برگزار کنیم.

او افزود: به دو تیم گفتیم که به ورزشگاه نیایند چون ممکن بود بازی با دو ساعت تاخیر برگزار شود اما حالا بازی به فردا موکول شده است.

بر اساس اطلاعیه سازمان لیگ فوتبال، در صورت مساعد بودن هوا، این بازی فردا (دوشنبه) ساعت ۱۴ در ورزشگاه دستگردی برگزار  می شود.

انتهای پیام/

کد خبر 3134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =