کد خبر 3256
۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۱

آهن‌نیوز از عرضه‌های بورس کالا گزارش می‌دهد:

افزایش ۷۰ درصدی عرضه آهن اسفنجی

افزایش ۷۰ درصدی عرضه آهن اسفنجی

آهن اسفنجی در عرضه‌های امروز ۷۰ درصد افزایش عرضه و بدون تغییر قیمت نسبت به هفته قبل است این درحالی است که مشابه هفته قبل از عرضه آهن اسفنجی بریکت خبری نیست.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، طبق اطلاعیه بورس کالای ایران، امروز یکشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۱، روز پرعرضه‌ای برای محصولات فولادی به دلیل تعطیلی روز شنبه ۲۹ بهمن است، طوری‌که ۱ میلیون و ۳۱۲ هزار و ۶۸۸ تن محصول شامل ۱ میلیون و ۲۲۹ هزار و ۵۰۰ تن سنگ آهن، ۳۳ هزار و ۱۸۸ تن محصول فولادی و ۵۰ هزار تن آهن اسفنجی بر روی تابلوی معاملات بورس کالای ایران خرید و فروش خواهد شد.

در بین محصولات فولادی عرضه شده در بازار امروز تیرآهن، میلگرد ساده صنعتی، میلگرد کلاف و شمش بلوم به ترتیب دارای ۱۰/۱، ۶۸/۲، ۴۷/۷ و ۴۷/۷ درصد کاهش در عرضه نسبت به هفته قبل و فقط ناودانی ۳۷/۵ درصد افزایش عرضه نسبت به هفته قبل را نشان می‌دهد. گفتنی است شمش بلوم با این که کاهش حدود ۵۰ درصدی در عرضه داشته اما با ۵ درصد افزایش قیمت همراه است. 

در میان محصولات سنگ آهنی امروز تمامی محصولات کاهش بالای ۵۰ درصدی در عرضه داشتند و فقط سنگ آهن کلوخه بین تغییر در عرضه نسبت به هفته قبل بود.

همچنین آهن اسفنجی نیز در عرضه‌های امروز ۷۰ درصد افزایش عرضه و بدون تغییر قیمت نسبت به هفته قبل است این درحالی است که مشابه هفته قبل از عرضه آهن اسفنجی بریکت خبری نیست.

تصویر زیر جزئیات عرضه محصولات فولادی، سنگ آهن و آهن اسفنجی روز یکشنبه را نشان می‌دهد:

افزایش ۷۰ درصدی عرضه آهن اسفنجی

پایان پیام/ ف

کد خبر 3256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =