کد خبر 3497
۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹

لیگ برتر فوتبال؛

در باشگاه فولاد هیچ برنامه ای وجود ندارد/ برد ملوان یک نتیجه معمولی بود

در باشگاه فولاد هیچ برنامه ای وجود ندارد/ برد ملوان یک نتیجه معمولی بود

مجید باقری‌نیا پیشکسوت فوتبال خوزستان با اشاره به تغییرات مکرر در راس مدیریت باشگاه فولاد، گفت: این تغییرات اثبات می‌کند، در این باشگاه هیچ برنامه‌ای وجود ندارد و اصلاً به کسی برای برنامه‌ریزی فرصت نمی‌دهند.

 به گزارش پایگاه خبری آهن نیوز،مجید باقری‌نیا در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص برد فولاد مقابل ملوان پس از تغییر و تحولات در رأس کادر فنی این تیم، اظهار کرد: اینکه فولاد در دقیقه ۹۲ با یک گل ملوان را شکست می‌دهد یک نتیجه معمولی است و شاید علاقه مندان به این تیم خیلی بیشتر از این‌ها از فولاد انتظار دارند. البته فولاد اکنون تیمی است که فشارهای قبل روی آن نیست ولی با توجه به بازی‌های آسیایی کمی خسته است.

وی ادامه داد: به نظر من فولاد این پتانسیل را دارد که نه تنها ملوان بلکه هر تیمی را در لیگ برتر شکست دهد. فولاد علی‌رغم این که در رده هشتم لیگ است اما هنوز جزو قدرت‌های برتر فوتبال ایران است.

در باشگاه فولاد هیچ برنامه‌ای وجود ندارد

این پیشکسوت فوتبال با اشاره به آنچه در این سال‌ها برای باشگاه فولاد مشکل ایجاد کرده است، گفت: یک حساب سرانگشتی نشان می‌دهد که فولاد از سال ۹۵ تاکنون در دفعات بسیار در رأس مدیریت باشگاه تغییر داشته است که می‌توان به حضور شریف، حبیب رضایی، سعید آذری، گرشاسبی، رادکیا و شعبانی اشاره کرد. در کدام باشگاه‌ها با قدمت در فوتبال می‌توان مشاهده کرد که این همه مدیر به یک باشگاه آمده و رفته باشند. این تغییرات فقط یک چیز را اثبات می‌کند، اینکه در این باشگاه هیچ برنامه‌ای وجود ندارد و اصلاً به کسی برای برنامه‌ریزی فرصت نمی‌دهند. اکنون هم مدیر جدید باشگاه فولاد باید برنامه‌هایش را عنوان کند و این روال معمول فوتبال در دنیا است.

موافق حضور منصوریان نبودم و نیستم

وی بیان کرد: من اصلاً موافق حضور آقای منصوریان در باشگاه فولاد نبودم و نیستم و دلایل خودم را دارم زیرا به نظر من فولاد یک مربی جامع‌الشرایط می‌خواهد که علاوه بر اینکه تیم فعلی را از نظر کیفیت و جایگاه جدولی ارتقاء می‎‌دهد، بتواند اشراف و تسلط خوبی روی تیم برای فصل آینده داشته باشد و البته این اشراف نباید فقط روی تیم بزرگسالان باشد و سرمربی باید به آکادمی توجه داشته باشد و مشکلات آکادمی را نیز برطرف کند. به هر حال تا زمانی که باشگاه فولاد در این زمینه‌ها برنامه‌ریزی نداشته باشد بردن ملوان یک نتیجه عادی است و مشکلی از باشگاه فولاد حل نمی‌کند زیرا ممکن است دو ماه دیگر مدیرعامل فعلی باشگاه برود و یک مدیرعامل دیگر بیاید.

باید آثار نکونام از فولاد پاک شود

باقری‌نیا در ادامه با بیان اینکه تغییر در کادر فنی فولاد پس از اتفاقاتی که افتاد امکان‌ناپذیر بود، خاطرنشان کرد: بعد از رفتن آقای نکونام به آقای رجبی پیشنهاد سرمربیگری داده شد اما تنها کسی که از همکاران نکونام باقی مانده آقای هاشمی‌نسب است که عنوان کرده باید پولش را بدهند تا برود که البته این هم بهانه است زیرا نه قصد ماندن دارد و نه باشگاه فولاد می‌خواهد که بماند. من معتقدم اگر هنوز هم آثاری از آقای نکونام باقی مانده است باید پاکسازی شود زیرا رفتاری که این نفرات با باشگاه فولاد داشتند اوج بی‌احترامی به مردم خوزستان است.

وی خاطرنشان کرد: آقای شعبانی به عنوان مدیرعامل فولاد باید بداند افرادی در فوتبال خوزستان حضور دارند که زندگی‌شان همیشه با فوتبال بوده و می‌توانند به او کمک کنند و کافی است باشگاه فولاد به این افراد اعتماد کند. ضمن اینکه همین فولاد می‌تواند تا پایان لیگ به نتایج بهتری دست پیدا کند.

این توهین‌ها در شان خوزستانی‌ها نیست

این پیشکسوت با اشاره به توهین هواداران فولاد به منصوریان در بازی برابر ملوان، گفت: از هواداران خواهش می‌کنم در ورزشگاه توهین نکنند و این اصلاً خوب نیست. چنین رفتار و چنین توهین‌هایی اصلاً در شأن و شخصیت خوزستانی‌ها از هر قوم و طایفه‌ای نیست. خوزستانی‌ها به مهمان‌نوازی معروف هستند و از هواداران فولاد خواهش می‌کنم سکوت کنند اما توهین نکنند. آن ها باید با تمام وجود حامی تیم فولاد باشند. اگر از آمدن آقای منصوریان ناراحت هستند باید بدانند او در حال حاضر سرمربی فولاد است و یک روز از این باشگاه خواهد رفت و آنچه باقی می‌ماند فولاد است و باید از این تیم حمایت کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 3497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =