کد خبر 3514
۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱

تراکتور در تبریز نمی‌بازد؟

نیم نگاه سپاهان به تبریز/ پرسپولیسی‌ها دست به عصا در مقابل تراکتور

نیم نگاه سپاهان به تبریز/ پرسپولیسی‌ها دست به عصا در مقابل تراکتور

سرخپوشان تهرانی در حالی در مقابل تراکتور در تبریز به میدان می‌روند که در این میدان به نوعی دست به عصا خواهند بود. علاوه بر احتمال محرومیت بازیکنان برای بازی آینده با سپاهان شرایط تراکتور هم به مراتب بهتر از قبل شده است.

به گزارش پایگاه خبری آهن نیوز، از سری مسابقات لیگ برتر این هفته پرسپولیس در تبریز با تراکتور دیدار خواهد کرد، نتیجه این بازی هم علاوه بر تاثیر بر شرایط دو تیم روی صدر جدول هم قطعا تاثیر گذار خواهد بود. . دیداری که هرچند بدون تماشاگر به دلایل انضباطی برگزار خواهد شد اما نمی‌توان کتمان کرد که این بازی حساسیت‌های ذاتی خود را دارا است. به خصوص که شاگردان خمز در تبریز باختی را تا به امروز تجربه نکرده‌اند و چهار برد و شش تساوی و هجده امتیاز را در ده دیدار خانگی این فصل کسب کرده‌اند.

آماری که علاوه بر مباحث فنی می‌تواند از لحاظ روانی هم شرایط را به نفع تراکتوری‌ها رقم بزند، هرچند پرسپولیسی‌ها هم نشان داده‌اند که در این دو هفته اخیر به وحدت تاکتیکی دست یافته‌اند و گل‌محمدی و یارانش نمی‌خواهند بعد از دو برد درخشان در اصفهان و تهران دست خالی از میدان تبریز به تهران بازگردند. علاوه بر تمام این حساسیت‌ها نباید تاثیر بازی هفته آینده سپاهان با پرسپولیس در آزادی را هم در شرایط این بازی  نادیده گرفت. پرسپولیسی‌ها با داشتن ۶ بازیکن سه کارته؛ به طور حتم برای بازی با سپاهان تدابیر بیشتری را خواهد اندیشید و بازیکنان این تیم قطعا دست به عصاتر از همیشه در این بازی حضور پیدا خواهند کرد.

علیرضا بیرانوند،گولیسیانی، علی نعمتی، وحید امیری، مهدی ترابی و محمد عمری بازیکنانی هستند که با دریافت  کارت زرد در این مسابقه، بازی فینال گونه با سپاهان را به دلیل محرومیت از دست خواهند داد. پرسپولیسی‌ها بهتر از همه می‌دانند موفقیت در  این دو هفته سخت می‌تواند آنها را به سوی قهرمانی رهنمون کند و لغزش احتمالی  در این بازی هم بر اساس شرایط جدول و رقبای مستقیم می‌تواند آنها را از کورس رقابت دور نگه دارد. به نظر می‌رسد در این شرایط پرسپولیسی‌ها با توجه به تمامی شرایط در بازی با تراکتور حاضر شوند.

اما سپاهان هم به عنوان صدرنشین حال حاضر لیگ برتر، بعد از تساوی هفته پیش در مقابل آلومینیوم اراک و از دست دادن دو امتیاز در این بازی خطر بیشتری را احساس می‌کنند و قطعا علاوه بر بازی با هوادار در اصفهان آنها نیم نگاهی هم به بازی مهم این هفته در تبریز خواهند داشت. زردپوشان که با تساوی هفته قبل صدای پای پرسپولیس را بیش از پیش در صدر جدول می‌شنوند، چشم به اتفاقات این بازی هم دارند، چراکه بازی این هفته دو تیم پرسپولیس و تراکتور در تبریز می‌تواند برای آنها در ادامه راه و تصمیمات آنها تاثیرگذار باشد تا بتوانند استراتژی و تفکرات مناسبی را در برابر حریف مستقیم خود برای بازی بعدی خود در تهران اتخاذ کنند.

انتهای پیام/الف.ک

کد خبر 3514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =