کد خبر 370
۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵

بخشنامه صادرات لوله و پروفیل ابلاغ شد

بخشنامه صادرات لوله و پروفیل ابلاغ شد

گمرک جمهوری اسلامی ایران آخرین بخشنامه خود را که در رابطه با ساماندهی صادرات لوله و پروفیل بوده است، ابلاغ کرد.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، گمرک جمهوری اسلامی ایران آخرین بخشنامه خود را که در رابطه با ساماندهی صادرات لوله و پروفیل بوده است، ابلاغ کرد.

در این بخشنامه که طی نامه شماره ۱۴۰۱/۵۰۰۲۳۹ توسط مدیرکل دفتر صادرات گمرک جمهوری اسلامی ایران ابلاغ شده است، خطاب به تمامی واحدهای ستادی و اجرایی آمده است:

«پیرو بخشنامه شماره ۳۰۴۹۳۳/ ۱۴۰۱/ ۶۰ مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۰۷ موضوع ساماندهی صادرات لوله و پروفیل، به پیوست تصویر نامه شماره ۶۰/۹۰۵۹۹ مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۰۷ دفتر مقررات صادرات و واردات وزارت صنعت، معدن و تجارت منضم به نامه شماره ۶۰/۸۷۱۷۹ مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۱۴ مدیر کل دفتر صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت عیناً جهت اطلاع و اقدام لازم؛ وفق مفاد نامه‌های مذکور (با مشخصات و کد طبقه‌بندی‌شده اعلامی شرکت‌های مجاز به صادرات محصولات لوله و پروفیل) با رعایت کلیه قوانین و مقررات و ضوابط مربوطه ارسال می‌شود».

مدتی قبل نیز مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات وزارت صنعت، معدن و تجارت طی نامه‌ای که به گمرک ایران نوشته بود، تاکید بر ساماندهی صادرات لوله و پروفیل داشت و ۱۱۴ شرکت را مجاز به صادرات این محصولات دانست.

پیرو این موضوع نیز مدیرکل صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن و تجارت در نامه‌ای به دفتر مقررات صادرات و واردات وزارت صنعت، معدن و تجارت نوشته بود که در بخشی از این نامه آمده است:

«پیرو نامه شماره ۶۰/۵۶۵۸۵ مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ در خصوص ساماندهی صادرات لوله و پروفیل، به پیوست فهرست اصلاح‌شده واحدهای مجاز به صادرات محصولات فوق (۱۱۴ شرکت) به همراه شناسه ملی آنها ارسال می‌شود. لطفاً دستور فرمائید موضوع به گمرک جمهوری اسلامی ایران جهت اقدام مقتضی منعکس شود. ضمناً این نامه جایگزین نامه شماره ۶۰۵۶۵۸۵ مورخ ۱۴۰۱/۰۲/۲۶ می‌شود».

بخشنامه صادرات لوله و پروفیل ابلاغ شد

پایان پیام/ ف

کد خبر 370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =