کد خبر 375
۲۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳

آتش‌سوزیِ در شهرک صنعتی شمس‌آباد

آتش‌سوزیِ در شهرک صنعتی شمس‌آباد

صبح امروز ۶ سوله از یک کارگاه مبل‌سازی در شهرک صنعتی شمس‌آباد آتش گرفت که به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران ۲ نفر مصدوم شدند و عملیات اطفاء و لکه‌گیری کماکان ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، به نقل از فارس، داوود ولی، عضو هیئت‌ مدیره شهرک صنعتی شمس‌آباد اظهار کرد: ساعت ۸ صبح امروز آتش‌سوزی بزرگی در کارخانه مبل‌سازی شهرک صنعتی شمس‌آباد اتفاق افتاد که آتش‌نشانان پس از وقع حادثه در محل حضور یافته و مشغول اطفای حریق هستند.

عضو هیئت‌ مدیره شهرک صنعتی شمس‌آباد ادامه داد: علاوه بر ایستگاه آتش نشانی داخل شهرک، ۶ ایستگاه آتش‌نشانی از شهرهای باقرشهر، کهریزک، حسن‌آباد، ‌شهر، پرند و شهر تهران به محل حادثه اعزام شده‌اند.

ولی در پایان با اشاره به اینکه دو دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس‌ آمبولانس نیز به محل حادثه اعزام شده است، خاطرنشان کرد: علت حادثه هنوز مشخص نشده و مهار این آتش‌سوزی گسترده توسط نیروهای آتش‌نشانی در حال انجام است.

همچنین جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران در این‌باره گفت: ۶ باب سوله بزرگ جمعاً به وسعت بیش از ۱۲ هزار متر با کاربری تولیدی و ساخت مبل‌هایی که با مواد پلیمری ساخته می‌شود، شعله‌ور بود و دو تا از سقف‌ها کامل فرو ریخته بود.

وی گفت: یک نفر از آتش‌نشانان تهران و یک نفر دیگر دچار مصدومیت شدند که خیلی شدید نبود، عملیات آتش‌نشانان کماکان ادامه دارد و آنجا خارج از حوزه تهران است و وقتی کار مقداری سبک‌تر شود محل تحویل نیروهای آتش‌نشانی شهرک صنعتی شمس‌آباد خواهد شد.

پایان پیام/ ا

کد خبر 375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =