کد خبر 3756
۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰

تحقق شعار سال در فولاد مبارکه

تحقق شعار سال در فولاد مبارکه

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه بیان کرد: گروه فولاد مبارکه برای تحقق شعار سال ۱۴۰۱ اتفاقات خوبی را رقم زد و موفق به ثبت بیش از ۶۰ رکورد تولید روزانه، ماهانه و سالانه شد و ۱۴ محصول جدید را تولید کرد.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در دیدار نوروزی با کارکنان، ضمن تبریک سال نو و حلول ماه مبارک رمضان، از عزم این شرکت برای تحقق رشد تولید در سال جدید خبر داد و گفت: در سال گذشته رکوردهای تولید متعددی در فولاد مبارکه به ثبت رسید، اقدامات ارزشمندی در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان صورت پذیرفت و گام‌های بلندی در حوزه اشتغال‌آفرینی توسط فولاد مبارکه برداشته شد.
گروه فولاد مبارکه برای تحقق شعار سال ۱۴۰۱ اتفاقات خوبی را رقم زد و موفق به ثبت بیش از ۶۰ رکورد تولید روزانه، ماهانه و سالانه شد و ۱۴ محصول جدید را تولید کرد که تلاش کارکنان در این مسیر بسیار قابل تقدیر است. تقارن ماه مبارک رمضان و آغاز سال جدید، فرصت مغتنمی برای کسب توفیق در رشد تولید است که باید آن را از خداوند منان طلب کنیم و موفقیت‌های آینده را باید در این ماه از پروردگار بخواهیم.
فولاد مبارکه نقش موثری در رشد اقتصادی کشور دارد؛ امروز اقتصاد کشور به تولید صنایع بزرگی همچون فولاد مبارکه نیاز دارد، بنابراین رکوردزنی‌ها و افتخارآفرینی‌های این صنعت بسیار ارزشمند است.

گفتنی است در سومین روز از سال "مهار تورم، رشد تولید"، رکورد روزانه ۲۷ هزار و ۲۰۵ تن آهن اسفنجی در فولاد مبارکه شکسته شد.
کارکنان پر تلاش ناحیه آهن سازی، در سومین روز از سال “مهار تورم، رشد تولید” و همزمان با اولین روز از ماه مبارک رمضان، موفق به ثبت رکورد های روزانه جدید در واحد احیا مستقیم یک با تولید ۱۷ هزار و ۴۹۵ تن آهن اسفنجی و مجموع واحدهای احیا مستقیم با تولید ۲۷ هزار و ۲۰۵ تن آهن اسفنجی شدند.
رکورد قبلی واحد احیا مستقیم یک به میزان ۱۷ هزار و ۳۴۸ تن و مجموع احیاهای مستقیم یک و دو به میزان ۲۷ هزار و ۱۸ تن در ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ محقق شده بود.

انتهای خبر/ف

کد خبر 3756

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =