کد خبر 3847
۱۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹

بازدید پذیرفته‌شدگان فولاد غدیر نی‌ریز از مبارکه

بازدید پذیرفته‌شدگان فولاد غدیر نی‌ریز از مبارکه

چهارمین گروه از پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی کارخانه فولادسازی مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز با حضور در این مجتمع آماده اعزام به دوره‌های آموزشی شدند.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز به نقل از روابط عمومی مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز، در ادامه برگزاری دوره‌های آموزشی پذیرفته‌شدگان کارخانه فولادسازی، چهارمین گروه از پذیرفته‌شدگان شامل گروه مکانیک ضمن بازدید از کارخانه، آماده اعزام به شرکت فولاد مبارکه اصفهان شدند.

محسن مصطفی‌پور، مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز در اولین جلسه توجیهی گروه‌های آموزشی در سال ۱۴۰۲، با برشمردن مهم‌ترین اقدامات انجام شده در مجتمع طی ۱۸ ماه اخیر، این اقدامات را بی‌نظیر توصیف کرد و گفت: امروز به امید خدا و تلاش همکاران، جزو اولین طرح‌ها در بین هفت طرح فولادی استانی هستیم که به مرحله راه‌اندازی دست خواهیم یافت.

وی همچنین از فرصت طلایی ایجاد شده برای پذیرفته‌شدگان در دوره‌های آموزشی سخن گفت و خاطرنشان کرد: علی‌رغم هزینه بیشتر، پرسنل مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز در بهترین، کامل‌ترین و مجهزترین مجموعه صنعتی کشور یعنی فولاد مبارکه اصفهان آموزش می‌بینند و این یک فرصت طلایی برای پذیرفته‌شدگان است که با تمرکز کامل از ثانیه به ثانیه این دوره کسب تجربه و دانش کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 3847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =