کد خبر 4053
۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۹

خاندوزی: دولت گره کور شرکت گروه ملی فولاد ایران را باز کرد

خاندوزی: دولت گره کور شرکت گروه ملی فولاد ایران را باز کرد

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: مشکل شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران پس از گذشت سالها درگیری و چالش بالاخره در دولت مردمی سیزدهم برطرف شد و کارگران به شرایط عادی خود برگشتند.

به گزارش آهن‌نیوز به نقل از تسنیم، سید احسان خاندوزی با حضور در شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران در اهواز گفت: در 2 سال گذشته، موضوع گروه ملی به چالش مهمی در استان تبدیل شده بود که رفع مشکلات این شرکت احساس امیدوار کننده‌ای به استان و کشور داد که نشان می‌دهد حتی اگر باز کردن این گره بسیار سخت و دشوار باشد اما قابل انجام است‌.

وی افزود: کمک بانک ملی، سازمان امور مالیاتی، تلاش مدیریت و کارگران این مجموعه در کنار یکدیگر موجب حل و فصل شدن مشکلات این مجموعه شد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی با درخواست از بانک‌های دیگر برای آزاد کردن وثیقه‌های گروه ملی گفت: فراتر از تقسیط بدهی بانک‌ها باید براساس دارایی‌های موجود بتوان بخشی از دیون سنگین گروه ملی را پرداخت کرد چراکه به رغم موجود بودن دارایی، نمی‌توان از آن استفاده کرد.

وی با اشاره به صدور ابلاغیه مقام معظم رهبری پیرامون مسئله مولدسازی عنوان کرد: باید تدبیر داهیانه‌ای در مورد دارایی‌های گروه ملی اندیشیده شود تا پس از ارزش افزایی دارایی، واگذار شوند و به تقسیط 60 ماه نرسند.

وزیر امور اقتصادی و دارایی همچنین بر لزوم تسویه تمام دیون بانکی گروه ملی در یک دوره کوتاه تاکید و تصریح کرد: یکی از مهم ترین کارهای ما این است که اشتغال و رضایت را به کارگران این مجموعه برگردانیم و طبق فرمایش مقام عظمای ولایت، امید و تولید را به منصه ظهور برسانیم.

انتهای پیام/

کد خبر 4053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =