کد خبر 4126
۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۶

گزارش اختصاصی آهن‌نیوز از معاملات بورس کالا

افزایش قیمت محصولات فولادی در بورس کالا ادامه دارد

افزایش قیمت محصولات فولادی در بورس کالا ادامه دارد

طبق اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران قرار است ۱۹۳ هزار و ۴۰۵ تن محصول فولادی شامل تیرآهن، میلگرد ناودانی، نبشی، ورق گرم، ورق رنگی و ورق سرد B در تالار صنعتی عرضه شود. این مقدار عرضه نسبت به هفته قبل ۱۹/۱ درصد کاهش داشته اما افزایش قیمت در تمامی اقلام مشهود است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، طبق اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ قرار است ۱۹۳ هزار و ۴۰۵ تن محصول فولادی شامل تیرآهن، میلگرد ناودانی، نبشی، ورق گرم، ورق رنگی و ورق سرد B در تالار صنعتی عرضه شود. این مقدار عرضه نسبت به هفته قبل ۱۹/۱ درصد کاهش داشته اما افزایش قیمت در تمامی اقلام مشهود است.

تیرآهن عرض شده در بازار امروز ۹/۷ درصد و میلگرد ۷/۳ درصد افزایش قیمت نسبت به هفته قبل دارند این درحالی است که تقریبا سومین هفته متوالی است که افزایش قیمت خصوصا در تیرآهن و میلگرد ادامه دارد.

میانگبن قیمت پایه تعیین شده برای ۲۲ هزار و ۷۰۹ تن تیرآهن در بازار امروز ۲۵ هزار و ۲۸۰ تومان است که بالاترین قیمت عرضه شده ۲۵ هزار و ۳۹۱ تومان و پایین‌ترین قیمت ۲۴ هزار و ۶۳۰ تومان به ازای هر کیلو بدون اعمال مالیات بر ارزش افزوده است.

همینطور قیمت پایه میلگرد ۲۴ هزار و ۴۰۲ تومان به ازای هر کیلو اعلام شده که بالاترین قیمت ۲۴ هزار و ۷۲۳ تومان و پایین ترین قیمت ۲۱ هزار و ۸۰۰ تومان برای میلگرد طول کوتاه تعیین شده است.

بیشترین افزایش قیمت در عرضه‌های امروز مربوط به ۵ هزار تن ورق سرد B عرضه شده توسط فولاد غرب آسیا است که با ۲۳/۳ درصد افزایش قیمت نسبت به هفته قبل به مبلغ ۲۸ هزار و ۴۳ تومان قرار است معامله شود.

تصویر زیر جزئیات محصولات عرضه شده امروز را به همراه نوسان مقدار حجم و قیمت نسبت به هفته قبل نشان می‌دهد.

افزایش قیمت محصولات فولادی در بورس کالا ادامه دارد

انتهای خبر/ ف

کد خبر 4126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =