کد خبر 4205
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲

لیگ برتر فوتبال| سالاری: ذوب‌آهن‌ در لیگ امسال بدشانس بود/ عملکرد بهتری از حریفان داشتیم

لیگ برتر فوتبال| سالاری: ذوب‌آهن‌ در لیگ امسال بدشانس بود/ عملکرد بهتری از حریفان داشتیم

مهاجم تیم ذوب‌آهن در ارتباط با وضعیت این تیم در هفته‌های پایانی گفت: امسال تیم ما در اکثر مسابقات عملکرد بهتری از حریفان داشت و اگر دچار بدشانسی و مصدومیت برخی بازیکنان اصلی نمی‌شدیم اکنون در جدول رتبه‌ای بهتر و حتی شانس کسب سهمیه داشتیم.

به گزارش آهن‌نیوز به نقل از تسنیم؛ پیروزی مقابل فولاد خوزستان را باعث افزایش روحیه برای 2 هفته پایانی دانست و اظهار داشت: با برد شیرینی که مقابل فولاد کسب کردیم شرایط تیم ایده‌آل‌تر شد و همچنین اعضای تیم روحیه و انگیزه‌ی بالایی برای پیروزی در 2 دیدار باقی‌مانده پیدا کردند.

وی افزود:  فولاد امسال در ابتدای فصل برای کسب سهمیه و حتی قهرمانی بسته شده بود و ما توانستیم یک بازی منطقی و با برنامه را انجام بدهیم و ٣ امتیاز این دیدار را کسب کنیم.

مهاجم ذوب‌آهن درباره اینکه با توجه به رتبه هفتم ذوب‌آهن در فصل گذشته انتظار هواداران که از این تیم امسال حداقل جنگیدن برای سهمیه آسیایی بود و برآورده نشد، گفت: من فصل گذشته در ذوب‌آهن نبودم، اما اعتقاد دارم امسال تیم ما بسیار قوی ظاهر شد. در خیلی از بازی‌ها تیم ما بهتر از حریفان عمل کرده و اگر در بعضی مسابقات دچار بدشانسی نمی‌شدیم اکنون در جدول جایگاه بهتری داشتیم.

وی درباره 2 گلی که برای ذوب‌آهن به ثمر رسانده و هر دو در وقت‌های تلف شده بوده است، گفت: از روز اولی که به ذوب‌آهن آمدم با خودم عهد کردم حتی اگر فقط 10 دقیقه فرصت بازی به من رسید همه‌ توانم را به کار بگیرم تا بهترین عملکرد را داشته باشم و خوشحال هستم که توانستم با گلی که مقابل فولاد زدم پیروزی تیم را تضمین کنم.

سالاری در ارتباط با دیدار هفته آینده مقابل صنعت نفت آبادان تصریح کرد: ما پس از پیروزی مقابل فولاد اکنون با اعتماد به نفس بالا برای این بازی آماده می‌شویم و امیدواریم با پیروزی مقابل نفت آبادان و هوادار بتوانیم با جایگاه مناسبی در جدول فصل را تمام کنیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این که چه جایگاهی را در پایان فصل برای ذوب‌آهن پیش‌بینی می‌کند گفت: صحبتی که کادر فنی با بازیکنان داشتند این بوده است که هیچکس حق کم کاری و بی‌انگیزه کار کردن در دیدارهای باقی‌مانده را ندارد و ما باید همه توان خودمان را به کار بگیریم تا با کسب 6 امتیاز از این دو بازی پایان خوبی در این فصل داشته باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر 4205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =