کد خبر 4259
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۶
افزایش نرخ پایه آهن اسفنجی

طبق اطلاعیه عرضه بورس کالا امروز ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ قرار است ۲ میلیون و ۲۱۷ هزار و ۷۶۳ تن محصول فولادی شامل ۱۰۲ هزار و ۷۶۳ تن محصول فولادی نوردی، یک میلیون و ۹۶۵ هزار تن سنگ آهن و ۱۵۰ هزار تن آهن اسفنجی در تالار صنعتی و حراج باز عرضه شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، طبق اطلاعیه عرضه بورس کالا امروز ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ قرار است ۲ میلیون و ۲۱۷ هزار و ۷۶۳ تن محصول فولادی شامل ۱۰۲ هزار و ۷۶۳ تن محصول فولادی نوردی، یک میلیون و ۹۶۵ هزار تن سنگ آهن و ۱۵۰ هزار تن آهن اسفنجی در تالار صنعتی و حراج باز عرضه شود.

محصولات فولادی عرضه شده امروز شامل تیرآهن، ریل آهنی، سبد میلگرد ساده صنعتی، انواع میلگرد کلاف و آلیاژی و کلاف، شمش بلوم، ورق گالوانیزه خودرو و  ناودانی ۸ است. 

ریل آهن عرضه شده در میان محصولات فولادی امروز توسط ذوب آهن به مقدار ۳۵۵ تن به نرخ پایه ۵۱ هزار و ۵۰۰ تومان برای تاریخ تحویل ۱۵ تیر ۱۴۰۲ برنامه‌ریزی شده و نوع تسویه آن به صورت ۵۰ درصد نقد و ۵۰ دررصد اعتباری است.

در بخش سنگ آهن سه محصول سنگ آهن دانه بندی، کنسانتره سنگ آهن و گندله سنگ آهن عرضه شده است.

در این میان عرضه آهن اسفنجی امروز با ۳۷/۶ درصد افزایش به نرخ پایه ۱۲۳ هزار و ۳۵۹ ریال است که مبلغ نرخ پایه آن ۲/۲ درصد افزایش داشته است.

تصویر زیر جزئیات عرضه امروز به همراه نوسان قیمت و عرضه آن نسبت به هفته قبل را نشان می‌دهد.

افزایش نرخ پایه آهن اسفنجی

انتهای خبر/ ف

کد خبر 4259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =