کد خبر 4270
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶

نرخ طلا و ارز ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲/ تداوم نرخ دلار در کانال ۵۲ تومان

نرخ طلا و ارز ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲/ تداوم نرخ دلار در کانال ۵۲ تومان

دلار در باز امروز رسمی امروز با نرخ ۵۲ هزار و ۱۲۲ تومان، در صرافی ملی ۴۱ هزار و ۹۲۹ تومان و در مرکز مبادله ارز و طلا نرخ حواله دلار ۳۸ هزار و ۵۰۲ تومان اعلام شده است.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، شروع معاملات دلار با نرخ ۵۲ هزار و ۲۰۰ تومان در بازار رسمی امروز ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ بوده و در حال حاضر با نرخ ۵۲ هزار و ۱۲۲ تومان معامله می‌شود.

معامله‌گران یک فرصت ۴۸ ساعته در نظر گرفته بودند که شنبه ظهر به پایان می‌رسد و اگر بازار ارز روند صعودی به خود نگیرد و از انتهای دامنه خنثی خارج نشود، احتمالا می‌ریزد و به احتمال زیاد قیمت دلار هرات وارد کانال ۵۱ هزار تومانی می‌شود.

قیمت دلار در صرافی ملی نیز برای نرخ خرید به قیمت ۴۱ هزار و ۹۲۹ تومان و برای فروش مبلغ ۴۲ هزار و ۳۵۲ تومان اعلام شده است.
براساس آخرین به‌روزرسانی‌ها، در در مرکز مبادله ارز و طلا نرخ حواله دلار ۳۸ هزار و ۵۰۲ تومان اعلام شده است. همچنین در این بازار نرخ حواله یورو ۴۱ هزار و ۷۹۷ تومان و نرخ حواله درهم ۱۰ هزار و ۴۸۴ تومان گزارش شده است.

همچنین در مرکز مبادله ارز و طلا، نرخ اسکناس درهم نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل ۱۱ هزار و ۵۳۲ تومان و نرخ حواله درهم نیز ۱۰ هزار و ۴۸۴ تومان اعلام شده است.

امروز طلا و سکه کاهشی بود، ۲ روز پیش هر گرم طلا ۱۸ عیار برخلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، بطوری که هر گرم طلا ۱۸ عیار که ۳ روز پیش تا ۲ میلیون و ۶۲۹ هزار و ۸۰۰ تومان رسیده بود، امروز با رشد ۰.۴۸ درصدی به ۲ میلیون و ۵۸۰ هزار و ۴۰۰ تومان رسید.

همچنین تا لحظه تنظیم این خبر در بازار آزاد، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی ۲۸ میلیون و ۱۰۱ هزار تومان و قیمت سکه امامی نیز ۳۱ میلیون و ۹۵۱ هزار تومان است.

نرخ طلا و ارز ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲/ تداوم نرخ دلار در کانال ۵۲ تومان

کد خبر 4270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =