کد خبر 4308
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۳
عرضه شمش بدون تغییر قیمت

طبق اطلاعیه عرضه بورس کالا امروز ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ قرار است ۵۱۳ هزار و ۶۴۵ تن محصول فولادی شامل شمش بلوم، ورق گالوانیزه G، ورق قلع اندود، ورق گرم HR، ورق سرد B و ورق رنگی عرضه شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، طبق اطلاعیه عرضه بورس کالا امروز ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ قرار است ۵۱۳ هزار و ۶۴۵ تن محصول فولادی شامل شمش بلوم، ورق گالوانیزه G، ورق قلع اندود، ورق گرم HR، ورق سرد B و ورق رنگی عرضه شود که نسبت به عرضه‌های هفته قبل ۳۶/۵ درصد افزایش عرضه دارد.

محصول شمش بلوم عرضه شده در اطلاعیه امروز با حدود ۲ درصد کاهش در مقدار عرضه نسبت به هفته گذشته به مقدار ۱۹۲ هزار و ۷۶۵ تن و بدون تغییر نرخ پایه به مبلغ ۲۰ هزار و ۳۸۰ تومان تعیین شده است. گفتنی است درصد پیش پرداخت سفارش خرید برای این محصول ۳۰ درصد اعمال شده است.

بیشترین افزایش عرضه امروز با ۷۰ درصد افزایش نسبت به هفته قبل مربوط به محصول ورق گالوانیزه G به مقدار ۶ هزار و ۸۰۰ تن بوده و با نرخ پایه ۴۲ هزار و ۸۰۰ تومان قرار است معامله شود. 

همچنین حجم بالایی از محصول ورق گرم HR به مقدار ۳۰۰ هزار و ۸۰ تن توسط فولاد مبارکه برای تاریخ تحویل ۳۱ تیر سال جاری برنامه ریزی شده که نرخ پایه نیز برای آن ۱۶ هزار و ۵۸۰ تومان تعیین شده است.

ورق رنگی نیز در محصولات امروز بیشتر کاهش عرضه به مقدار ۸۸/۸ درصد را داشته و به حجم هزار تن با نرخ پایه ۴۸ هزار و ۹۰۰ تومان توسط مجتمع صنایع هفت الماس عرضه شده است. 

نوع تسویه اکثر محصولات عرضه شده امروز به صورت ۵۰ درصد نقدی و ۵۰ درصد اعتباری است. 

تصویر زیر جزئیات عرضه محصولات امروز به همراه نوسان حجم و قیمت نسبت به هفته قبل را نشان می‌دهد.

عرضه شمش بدون تغییر قیمت

انتهای خبر/ ف

کد خبر 4308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =