کد خبر 4329
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴

دفاعیه میثاقی از رشید و فروزان

دفاعیه میثاقی از رشید و فروزان

مجری برنامه فوتبال توضیحاتی درباره حواشی به وجود آمده برای دروازه‌بانان پیکان و گل‌گهر پس از پرسپولیس داد.

به گزارش آهن‌نیوز به نقل از ورزش سه؛ برنامه دوشنبه شب فوتبال برتر با حضور رشید مظاهری در استودیو برگزار شد و مکالمه جالبی بین محمدحسین میثاقی و این دروازه‌بان انجام گرفت که در آن پیرامون علت گل خوردن‌های زیاد گلرها در برخی مسابقات هم صحبت شد؛ مثل اتفاقی که برای مظاهری در دیدار با سپاهان و همچنین محسن فروزان برابر پرسپولیس رخ داد.

محمدحسین میثاقی در این بخش به دشوار بودن مسابقات آخر لیگ برتر اشاره کرد و گفت: سخت بودن بازی‌های چند هفته پایانی این هفته برای محسن فروزان بود. همان موقع که بازی تمام شد، به محسن گفتم بیا روی خط و صحبت کن چون برنامه زنده داشتیم که گفت شرایط روحی خوبی نداریم.

او ادامه داد: ما با مهدی عبدی (مدافع هوادار) هم پس از دیدار با استقلال حرف زدیم و می‌دانیم یک بازیکن مقابل پرسپولیس و استقلال می‌خواهد بهترین نمایش را داشته باشد. به مهدی عبدی این موضوع را گفتیم و حالا هم به محسن فروزان هم می‌گوییم. مگر تو نمی‌خواهی بهترین بازی خود را داشته باشی و بگویند چه گلر خوبی هستی. اصلا مگر می‌شود این مباحث باشد که بگویند یک نفر بسته یا کم‌کاری کرده؟

رشید مظاهری در واکنش به میثاقی پیرامون این صحنه گفت: تصمیم اشتباه برای همه گلرها پیش می‌آید و به نظرم محسن در آن لحظه بهترین تصمیم از نظر خودش را انجام داد. واقعا بعضی مواقع پیش می‌آید.

همچنین میثاقی با اشاره به مباحث عجیب پیش آمده طی روزهای گذشته اذعان کرد: بازیکنی که بخواهد ببندد، می‌رود یک بازی کم‌تماشاگر و بدون بیننده را انتخاب می‌کند. مثلا بازی هوادار و پیکان یا هوادار و گل‌گهر؛ نه اینکه بخواهد در ورزشگاه آزادی چنین کاری انجام بدهد. لیگ را خراب نکنیم و اصلا اینطور مسائل را نگوییم.

در پایان این بحث مظاهری تاکید کرد: من اصلا در فوتبال چنین چیزی ندیدم که بخواهم درباره آن نظر بدهم.

انتهای پیام/

کد خبر 4329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =