کد خبر 4384
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳

نرخ طلا و ارز ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲/ شروع مجدد صعود طلا و ارز بعد از چند روز اصلاح

نرخ طلا و ارز ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲/ شروع مجدد صعود طلا و ارز بعد از چند روز اصلاح

قیمت دلار در بازار امروز ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ تا ساعت ۱۲:۱۵ با ۷۴۲ تومان معادل ۱.۴۴ درصد افزایش، به قیمت ۵۲ هزار و ۹۵ تومان اعلام شده است. همچنین بازار امروز شاهد سیر صعودی قیمت طلا و سکه است.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، قیمت دلار در بازار امروز ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ تا ساعت ۱۲:۱۵ با ۷۴۲ تومان معادل ۱.۴۴ درصد افزایش، به قیمت ۵۲ هزار و ۹۵ تومان اعلام شده است. روز جاری برای دلار با ۱۰۰ تومان افزایش نسبت به روز گذشته و با رقم ۵۱ هزار و ۴۶۰ تومان آغاز شد و طی معاملات امروز، ۵۲ هزار و ۱۱۰ تومان بیشترین مقدار و ۵۱ هزار و ۴۳۰ تومان نیز کمترین رقمی بود که برای قیمت دلار به ثبت رسید.

 بر اساس معاملات بازار مبادله ارز و طلای ایران، قیمت هر اسکناس دلار نیز بدون تغییر نسبت به روز کاری قبل معادل ۴۲ هزار و ۳۵۲ تومان و قیمت حواله دلار ۳۸ هزار و ۵۰۲ تومان اعلام شد.

در تابلوی معاملاتی مرکز مبادلات ارزی در روز جاری، نرخ اسکناس یورو با افزایش نسبت به روز کاری قبل معادل ۴۵ هزار و ۸۲۶ تومان، و نرخ حواله یورو ۴۱ هزار و ۶۶۰ تومان اعلام شده است.

همچنین در مرکز مبادله ارز و طلا، نرخ اسکناس درهم نیز بدون تغییر نسبت به روز کاری قبل ۱۱ هزار و ۵۳۲ تومان و نرخ حواله درهم نیز ۱۰ هزار و ۴۸۴ تومان اعلام شده است.

بازار امروز شاهد سیر صعودی قیمت طلا و سکه است طوریکه امروز هر گرم طلا ۱۸ عیار مانند روز قبل رشد قیمت را تجربه کرد. هر گرم طلا ۱۸ عیار که روز قبل تا ۲ میلیون و ۵۶۰ هزار و ۵۰۰ تومان رسیده بود، امروز با رشد ۱ درصدی به ۲ میلیون و ۵۹۴ هزار و چهارصد تومان رسید.

همچنین در معاملات امروز قیمت سکه بالا رفت و به ۳۱ میلیون و ۹۳۴ هزار تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۰.۲۸ درصدی داشته است. 

قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم با رشد ۲۸۵ هزار تومانی به ۲۷ میلیون و ۸۰۱ هزار تومان رسید. نیم‌سکه ۱۷ میلیون تومان که ۳۰ هزار تومان بیشتر از دیروز است، فروخته شد و قیمت ربع‌سکه با افزایش ۳۰۵ هزار تومانی به ۱۱ میلیون و ۲۴۰ هزار تومان ارتقا پیدا کرد.

نرخ طلا و ارز ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲/ شروع مجدد صعود طلا و ارز بعد از چند روز اصلاح

کد خبر 4384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =