کد خبر 4432
۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴

گزارش اختصاصی آهن‌نیوز از بازار آهن

هزینه‌های بالای حمل و نقل، میلگرد را افرایشی کرد

هزینه‌های بالای حمل و نقل، میلگرد را افرایشی کرد

ضمن افزایش قیمت میلگرد در اکثر مبادی فروش، نرخ اعلامی این محصول از سمت ذوب آهن اصفهان نیز ۱۰۰ الی ۳۰۰ تومان افزایش نسبت به آخرین نرخ اعلامی روز گذشته را نشان می‌دهد که یکی از دلایل آن به افزایش قطعی ۳۰ درصدی هزینه‌های حمل و نقل آهن مربوط می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری آهن‌نیوز، قیمت دلار در بازار امروز دوم خرداد ۱۴۰۲ تا ساعت ۱۲:۴۵ با افزایش جزئی نسبت به دیروز به قیمت ۵۲ هزار و ۱۴۰ تومان اعلام شده است.

کاهش ارزش دلار در بازارهای جهانی در روزهای گذشته باعث زیان سهامداران شده و بسیاری از شرکت‌ها را تحت تاثیر قرار داده است. این موضوع بر سیاست‌های صادراتی آمریکا هم تاثیر گذاشته و اگر این روند ادامه داشته باشد؛ قطعا رویه تجارت این کشور تغییر خواهد کرد.

در داخل نیز روند نوسانات قیمت آهن‌آلات اوضاع بازار را آرام نشان می‌دهد، این روزها در بازار داخلی اغلب معاملات به صورت توافقی انجام می‌شود و شرایط به نفع متقاضی مصرف است. نوسانات جزئی افزایشی هم که بیشتر در قیمت میلگرد و تیرآهن مشاهده شد به افزایش قطعی ۳۰ درصدی هزینه‌های حمل و نقل آهن در پی ابلاغیه سازمان راهداری و حمل و نقل مبنی بر افزایش ۳۰ درصد هزینه‌های حمل و نقل کالا، مربوط می‌شود.

بر این اساس در معاملات دیروز بازار آهن نرخ اکثر کارخانه‌های میلگرد نسبت به نرخ اعلامی روز گذشته ۱۰۰ الی ۶۰۰ تومان افزایش داشته از طرفی نیز نرخ اعلامی این محصول از سمت ذوب آهن اصفهان در کارخانه و بنگاه ۱۵۰ تومان کاهش به همراه داشت.

در جریان معاملات امروز بازار آهن نیز قیمت میلگرد ساده و آجدار در شمار زیادی از کارخانه‌ها بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ تومان افزایش داشته امابرخی از مبادی فروش هم قیمت‌ها را ثابت اعلام کردند. قیمت اعلامی این محصول از سمت ذوب آهن اصفهان نیز  ۱۰۰ الی ۳۰۰ تومان افزایش نسبت به آخرین نرخ اعلامی روز گذشته نشان می‌دهد که لیست قیمت آن به شرح زیر است.

میلگرد سایز ۱۲        ⬅️           ۲۹۸۰۰   تومان
میلگرد سایز ۱۴        ⬅️           ۲۷۲۰۰   تومان
میلگرد سایز ۱۶        ⬅️           ۲۷۴۰۰   تومان
میلگرد سایز ۱۸        ⬅️           ۲۷۰۰۰   تومان
میلگرد سایز ۲۰        ⬅️           ۲۷۰۰۰   تومان   
میلگرد سایز ۲۲        ⬅️           ۲۷۰۰۰   تومان     
میلگرد سایز ۲۵        ⬅️           ۲۷۰۰۰   تومان
میلگرد سایز ۲۸        ⬅️           ۲۷۰۰۰   تومان    
میلگرد سایز ۳۲        ⬅️           ۲۷۰۰۰   تومان 

انتهای خبر/ ف

کد خبر 4432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =