کد خبر 4664
۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰

آهن‌نیوز از عرضه‌های بورس کالا گزارش می‌دهد.

افزایش ۱۲/۵ درصدی نرخ پایه تیرآهن بورسی

افزایش ۱۲/۵ درصدی نرخ پایه تیرآهن بورسی

طبق اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران امروز ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ قرار است ۲ میلیون و ۷۴۱ هزار و ۱۷۳ تن محصول شامل محصولات نورد فولادی، سنگ آهن و آهن اسفنجی در تالار صنعتی و حراج باز عرضه شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، طبق اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران امروز ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ قرار است ۲ میلیون و ۷۴۱ هزار و ۱۷۳ تن محصول شامل محصولات نورد فولادی، سنگ آهن و آهن اسفنجی در تالار صنعتی و حراج باز عرضه شود.

محصولات فولادی امروز شامل تیرآهن، سبد میلگرد ساده صنعتی، میلگرد کلاف و آلیاژی، شمش بلوم، ناودانی، ورق سرد خودرو و ورق گالوانیزه خودرو است.

تیر آهن عرضه شده در میان محصولات امروز با ۵۵ درصد افزایش به حجم ۵ هزار و ۱۲۸ تن و نرخ پایه ۲۸ هزار و ۸۰۰ تومان به ازای هر کیلو عرضه شده که نرخ پایه آن ۱۲/۴ درصد افزایش نسبت به هفته قبل دارد. پایین ترین فیمت عرضه شده این محصول ۲۳ هزار تومان و بالاترین نرخ پایه عرضه شده ۵۰ هزار تومان به ازای هر کیلو برای تیرآهن بال پهن ۲۴ است. گفتنی است تمام محصول تیرآهن عرضه شده امروز توسط ذوب آهن اصفهان عرضه شده است.

محصولات میلگردی موجود در عرضه‌های امروز ۱۴ هزار و ۲۶۰ تن سبد میلگرد ساده صنعتی، ۴ هزار تن میلگرد آلیاژی و ۳ هزار و ۱۰۰ تن میلگرد کلاف است که سبد میلگرد ساده صنعتی ۱/۱ درصد کاهش نرخ پایه داشته و میلگرد کلاف و آلیاژی نیز ۲/۵ درصد افزایش قیمت نسبت به هفته قبل دارند.

محصولات سنگ آهن امروز نیز شامل سنگ آهن دانه بندی، گندله سنگ آهن، کنسانتره سنگ آهن و کلوخه سنگ آهن است که به میزان ۱/۶ درصدافزایش حجم عرضه نسبت به هفته قبل دارند.

همچنین طبق روال هر شنبه تالار صنعتی بورس کالا میزبان ۱۴۰ هزار تن آهن اسفنجی به نرخ پایه ۱۲ هزار و ۷۹۵ تومان به ازای هر کیلو بدون ارزش افزوده است که نسبت به هفته قبل ۱۲ درصد کاهش در عرضه و ۱/۴ درصد افزایش قیمت داشته است.

تصویر زیر جزئیات عرضه‌های امروز به همراه نوسان قیمت و حجم را نسبت به هفته قبل نشان می‌دهد.

افزایش ۱۲/۵ درصدی نرخ پایه تیرآهن بورسی

انتهای خبر/ ف

کد خبر 4664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =