کد خبر 4834
۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱

آهن‌نیوز از بازار آهن گزارش می‌دهد:

کاهش ۱۰ الی ۱۳۰ هزار تومان تیرآهن شاخه‌ای

کاهش ۱۰ الی ۱۳۰ هزار تومان تیرآهن شاخه‌ای

نرخ روز تیرآهن در بازار آزاد تقریبا در غالب بنگاه‌ها و کارخانه‌ها بدون تغییر عرضه شد. اما در بخش شاخه‌ای نرخ اعلامی تیرآهن از انبار شرکت ذوب‌آهن اصفهان ۱۰ الی ۱۳۰ هزار تومان کاهش داشت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، قیمت دلار در بازار امروز پس از افت آن در اخر هفته قبل به کانال ۴۹ تومانی، همچنان به نرخ ۴۹ هزار ۵۳۰ تومان در حال معامله است.

در بازار آهن نیز خبری از افزایش یا کاهش قابل ملاحظه قیمت‌ها نیست. البته گزارش‌ها از کف بازار در مورد برخی از مقاطع فولادی و کارخانه‌ها، از تغییراتی هرچند ناچیز خبر می‌دادند. 

اخبار مثبت سیاسی مبنی بر توافق احتمالی و همچنین خبر ازاد شدن ۳ میلیارد دلار منابع ایران در عراق از جمله عوامل ریزش دلار محسوب می‌شود که تاثیر مستقیم نیز بر بازار آهن و فولاد دارد.

امروز در معاملات بورس کالا ۳ هزار و ۹۱۰ تن تیرآهن با نرخ پایه ۲۳ هزار و ۴۵۰ تومان به ازای هر کیلو که نرخ پایه آن ۱۸/۵ درصد کاهش نسبت به هفته قبل داشت. پایین ترین فیمت معامله شده این محصول ۲۰ هزار تومان و بالاترین نرخ پایه معامله شده هم ۳۰ هزار تومان به ازای هر کیلو برای تیرآهن بال پهن ۲۰ بود. گفتنی است تمام محصول تیرآهن عرضه شده امروز توسط ذوب آهن اصفهان عرضه شده و نوع تسویه آن به صورت ۵۰ درصد نقد و ۵۰ درصد اعتباری است.

نرخ روز این محصول در بازار آزاد نیز تقریبا در غالب بنگاه‌ها و کارخانه‌ها بدون تغییر عرضه شد. اما در بخش شاخه‌ای نرخ اعلامی تیرآهن از انبار شرکت ذوب‌آهن اصفهان ۱۰ الی ۱۳۰ هزار تومان کاهش نسبت به آخرین نرخ اعلامی روز پنجشنبه به همراه داشت و نرخ‌های آن به شرح زیر است:
تیرآهن سایز ۱۴      ⬅️    ۴۸۴۰۰۰۰     تومان
تیرآهن سایز ۱۶      ⬅️    ۵۷۴۰۰۰۰     تومان
تیرآهن سایز ۱۸      ⬅️    ۶۷۷۰۰۰۰     تومان
تیرآهن سایز ۲۰      ⬅️    ۸۱۵۰۰۰۰     تومان
تیرآهن سایز ۲۲      ⬅️    ۱۰۴۵۰۰۰۰   تومان
تیرآهن سایز ۲۴      ⬅️    ۱۱۰۳۰۰۰۰   تومان
تیرآهن سایز ۲۷      ⬅️    ۱۲۲۴۰۰۰۰   تومان

تیرآهن نیمه سبک ذوبی شاخه‌ای سایز ۱۴    ⬅️   ۴۳۲۰۰۰۰  تومان

تیرآهن نیمه سبک ذوبی شاخه‌ای سایز ۱۶    ⬅️   ۵۰۳۰۰۰۰  تومان

در بخش کیلویی تیرآهن هم کارخانه ذوب آهن اصفهان قیمت خود را با ۱۰۰ الی ۲۰۰ تومان کاهش نسبت روز پنجشنبه اعلام کرد که به شرح زیر است:

تیرآهن سایز ۱۴      ⬅️    ۳۱۵۵۰   تومان
تیرآهن سایز ۱۶      ⬅️    ۳۰۱۰۰   تومان
تیرآهن سایز ۱۸      ⬅️    ۳۰۲۰۰   تومان
تیرآهن سایز ۲۰      ⬅️    ۲۹۸۰۰   تومان
تیرآهن سایز ۲۴      ⬅️    ۲۹۶۰۰   تومان
تیرآهن سایز ۲۷      ⬅️    ۲۸۱۰۰   تومان

انتهای خبر/ ف

کد خبر 4834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =