کد خبر 5101
۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵

گزارش اختصاصی آهن‌نیوز از معاملات بورس کالا

استقبال ضعیف از محصولات فولادی بورسی

استقبال ضعیف از محصولات فولادی بورسی

در انتهای معاملات امروز محصولات فولادی با حذف کامل سبد میلگرد ساده صنعتی و چند محصول شمش بلوم در مجموع ۳۳/۵ درصد حجم عرضه شده ریزش کرده و ۱۷۸ هزار و ۲۳۵ تن محصول معامله شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، طبق اطلاعیه عرضه بورس کالا امروز ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ قرار بود ۱۷۸ هزار و ۲۳۵ تن محصولات فولادی شامل تختال سبد ساده میلگرد صنعتی، شمش بلوم، ورق سرد B، ورق گالوانیزه G و ورق رنگی عرضه شود که در انتهای معاملات با حذف کامل سبد میلگرد ساده صنعتی و چند محصول شمش بلوم در مجموع ۳۳/۵ درصد حجم عرضه شده ریزش کرده و ۱۷۸ هزار و ۲۳۵ تن محصول معامله شد. برای این مقدار محصول معامله شده نیز مطابق روزهای گذشته عرضه بر تقاضا فزونی داشته و ۱۴۹ هزار و ۱۵ تن تقاضا در بازار موجود بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، طبق اطلاعیه عرضه بورس کالا امروز ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ قرار است ۲۶۸ هزار و ۳۹۰ تن محصولات فولادی شامل تختال سبد ساده میلگرد صنعتی، شمش بلوم، ورق سرد B، ورق گالوانیزه G و ورق رنگی عرضه شود.

این درحالی است که حجم عرضه شده در روز جاری بیش از ۵۰ درصد نیز کاهش نسبت به هفته قبل دارد.

تختال C معامله شده در بازار امروز به حجم ۳۰ هزار تن انجام شد که نسبت به اطلاعیه صبح ۴۱/۶ درصد کاهش داشته و با همان نرخ پایه ثابت ۱۹ هزار و ۱۰۰ تومان به ازای هر کیلو معامله شد. 

همچنین در بین عرضه‌های امروز خلاف روال همیشگی یک مورد محصول سبد میلگرد ساده صنعتی به حجم ۵۲ هزار و ۳۰۰ تن و با نرخ پایه ۲۷ هزار و ۸۳۳ تومان موجود بود که در نهایت به دلیل نبود تقاضا به تابلوی معاملات بورس کالا راه پیدا نکرد.

شمش بلوم موجود در عرضه‌های امروز با کاهش ۹/۳ درصدی حجم و بدون تغییر قیمتی محسوس به مقدار ۱۴۴ هزار و ۸۵ تن و قیمت ۲۰ هزار و ۳۸۶ تومان به ازای هر کیلو تعیین معامله شد که تقاضای چندانی بالایی نیز برای آن وجود نداشته و به مقدار ۱۲۹ هزار و ۲۱۷ تن بود.

محصول ورق سرد B با حجم هزار تن و نرخ پایه ۳۱ هزار و ۵۱۰ تومان که توسط صنایع هفت الماس برای تاریخ تحویل ۲۹ شهریور به طور کامل بر روی تابلوی معاملات به فروش رفت.

ورق گالوانیزه G موجود در لیست عرضه امروز نیز با ۴۵ درصد کاهش حجم به مقدار یک هزار و ۶۵۰ تن و نرخ ۴۴ هزار ۷۰۰ تومان به ازای هر کیلو معامله شد.

تصویر زیر جزئیات محصولات عرضه شده امروز به همراه نوسان حجم و نرخ را نسبت به هفته قبل و نتیجه معاملات را نشان می‌دهد.

استقبال ضعیف از محصولات فولادی بورسی ادامه دارد

استقبال ضعیف از محصولات فولادی بورسی ادامه دارد

انتهای خبر/ ف

کد خبر 5101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =