کد خبر 5174
۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۶

بسیاری از مشکلات صندوق فولاد رفع شده است

بسیاری از مشکلات صندوق فولاد رفع شده است

معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تغییر جدول بودجه صندوق فولاد از جدول ۹ به جدول ۷ در بودجه سال ۱۴۰۲، اقدام بسیار مهمی بود که موجب رشد بودجه این مجموعه شد.

به گزارش آهن نیوز؛ علیرضا عسگریان در نشست با مدیرعامل، اعضای هیئت‌مدیره و مدیران صندوق بازنشستگی فولاد با بیان این‌که باید چشم‌انداز عملیاتی برای حل مشکلات صندوق فولاد تعریف شود، گفت: صندوق بازنشستگی فولاد تقریباً به مسیر و مأموریتی که برای آن شکل گرفته نزدیک می‌شود هر چند هنوز بسیاری از چالش‌ها در این مجموعه وجود دارد اما باید یک چشم‌انداز عملیاتی برای حل مشکلات صندوق فولاد تعریف شود تا تمام اهداف عالی مجموعه محقق شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر به گذشته نه چندان دور صندوق توجه کنیم، می‌توانیم صادقانه بگوییم که کارهای بزرگی در مدتی کوتاه به انجام رسیده است و در حال حاضر بسیاری از این مشکلات برطرف شده است که جای تشکر از مدیرعامل و سایر ارکان صندوق دارد، هرچند چالش‌های زیادی به‌خصوص در مورد شرکت‌های بزرگ تحت پوشش وجود دارد اما باید با عزم و اراده لازم آن‌ها را برطرف کرد.

به گزارش مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، عسگریان افزود: اهتمام جدی به حل و فصل پرونده‌های حقوقی، مولدسازی و تبدیل اموال و دارایی‌های راکد به مولد، داشتن نگاه صادرات‌گرا و انضباط مالی و بودجه‌ای از جمله مواردی است که مدیران صندوق باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند.

در ادامه این نشست، معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حکم انتصاب «صادق سلیمی‌بنی» را به‌عنوان عضو جدید هیئت‌مدیره صندوق بازنشستگی فولاد به وی ابلاغ کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 5174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =