کد خبر 5491
۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶

منصوریان در حد و اندازه فولاد نیست!

منصوریان در حد و اندازه فولاد نیست!

خیلی وقت است که هواداران فولاد خوزستان نسبت به حضور علیرضا منصوریان انتقاد دارند و از مسئولان باشگاه خواستند سرمربی جدید انتخاب کنند.

به گزارش آهن نیوز؛ خیلی وقت است که هواداران فولاد خوزستان نسبت به حضور علیرضا منصوریان انتقاد دارند و از مسئولان باشگاه خواستند سرمربی جدید انتخاب کنند.

دقیقاً از روزی که منصوریان به عنوان سرمربی جدید فولاد انتخاب و جانشین جواد نکونام شد،  هواداران علیه این سرمربی شعار سر دادند و از او خواستند اهواز را ترک کند.

فولاد با منصوریان نتایج نسبتاً خوبی هم گرفت و حتی توانست از رده دهم به رده هفتم برسد اما باز هم هواداران،  از باشگاه خواستند به دنبال سرمربی جدید باشند چرا که منصوریان چند سال پیش و زمانی که سرمربی نفت تهران بود،  صحبتی در مورد اهواز داشت که باعث ناراحتی عرب‌های خوزستان شد.

این شعارها و انتقادها از علیرضا منصوریان آنقدر ادامه داشت تا اینکه این سرمربی تحملش تمام شد و بعد از آخرین بازی فصل بیست و دوم،  بار دیگر از هواداران فولاد انتقاد کرد.

او در مصاحبه‌اش به گروهی اشاره کرد که سمت چپ می‌نشینند و بنری کهنه و کثیف دارند که همیشه با خود می‌آورند. 

همین صحبت‌ها هم باعث شد هشتگ‌هایی با عنوان «من سمت چپ می‌نشینم» و «نه به علیرضا منصوریان» در شبکه‌های مجازی پخش شود.

با این شرایط،  خیلی‌ها تصور می‌کردند علیرضا منصوریان دیگر به اهواز برنمی‌گردد و حتی مسئولان باشگاه فولاد خوزستان با چند سرمربی خارجی هم مذاکره کردند اما در نهایت خبر رسید قرارداد منصوریان تمدید شد و او قرار است هدایت قرمزپوشان اهوازی را در فصل بیست و سوم هم به عهده داشته باشد.

مسأله‌ای که ناراحتی هواداران فولاد خوزستان را به دنبال داشت. اینکه هواداران فولاد و بخصوص عرب‌ها ناراحت باشند،  مسأله عجیبی نبود و می‌شد به آنها حق داد اما به تازگی کاظم طالقانی رئیس هیأت فوتبال خوزستان مصاحبه‌ای انجام داد که تعجب خیلی‌ها را به دنبال داشت.

طالقانی در حاشیه مراسم اختتامیه کلاس مربیگری درجه B آسیا در اهواز صحبت‌هایی در مورد ۳ تیم خوزستانی حاضر در لیگ برتر انجام داد که مهمترین آن به فولاد برمی‌گشت.

او به صراحت از علیرضا منصوریان انتقاد کرد و گفت او در حد و اندازه‌های فولاد خوزستان نیست: «امیدوارم با انتخاب‌هایی که در رأس کادرفنی تیم‌های استقلال خوزستان و نفت آبادان بود و خدا را شکر مربیان شایسته‌ای به کار گرفتند، اتفاقات خوبی رقم بخورد.

منصوریان هم انسان خوبی است اما در حد و اندازه‌های فولاد و فوتبال خوزستان نیست. انتظار من این است هیأت مدیره باشگاه فولاد در این انتخاب تجدید نظر کند.»

این صحبت‌ها،  حالا واکنش‌های جالبی را به دنبال داشته است. خیلی‌ها معتقدند کاظم طالقانی نباید این صحبت‌ها را بیان می‌کرد چون هواداران فولاد،  از منصوریان ناراضی هستند و حالا چنین واکنشی باعث می‌شود آنها بیشتر از قبل به سرمربی فولاد اعتراض کنند. از طرف دیگر،  یک سری معتقدند اینکه طالقانی حرف دل مردم خوزستان و هواداران فولاد را زد،  اتفاق خوبی است.

به هر حال،  رئیس هیأت فوتبال خوزستان با این مصاحبه،  بلبشوی عجیبی در اهواز به پا کرد که این مسأله باعث شد تمرینات فولاد خوزستان شروع نشود.

ظاهراً تمرین فولاد قرار بود از دیروز در اهواز استارت بخورد اما این مصاحبه و البته شعارهای انتقادی هواداران خوزستانی باعث شد تمرین قرمزپوشان به تعویق بیفتد که باید دید این مسأله تا چه زمانی ادامه پیدا می‌کند و باشگاه فولاد خوزستان چه واکنشی نسبت به این اتفاقات خواهد داشت.

آیا آنها دست به تغییر می‌زنند یا اینکه با علیرضا منصوریان ادامه می‌دهند؟ و اینکه در واکنش به شعارهای هواداران فولاد که نسبت به فصل قبل بیشتر شده،  چه خواهند کرد.

این مسائل،  حالا نگرانی‌هایی برای فولادی‌ها در فصل جدید به وجود خواهد آورد.

فصلی که هنوز شروع نشده اما حواشی آن،  روز به روز برای تیم قرمز اهوازی بیشتر می‌شود.

منبع: ایران ورزشی

انتهای پیام/

کد خبر 5491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =