کد خبر 5544
۱۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷

گزارش اختصاصی آهن‌نیوز از معاملات بورس کالا

بریکتِ صبا فولاد مچ شد/ استقبال ضعیف از ورق سرد خودرو

بریکتِ صبا فولاد مچ شد/ استقبال ضعیف از ورق سرد خودرو

در پایان معاملات امروز محصولات فولادی در بورس کالا، با حذف یکی از شرکت‌های ارائه‌دهنده آهن اسفنجی بریکت به طور کامل، فقط ۲۰ هزار و ۶۵۰ تن محصول معامله شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، طبق اطلاعیه عرضه بورس کالای ایران امروز قرار بود ۲۱ هزار ۶۵۰ تن محصول مربوط به زنجیره فولاد شامل ورق سرد خودرو و آهن اسفنجی بریکت در تابلوی معاملات این بازار قرار گیرد، اما در پایان معاملات با حذف یکی از شرکت‌های ارائه‌دهنده آهن اسفنجی بریکت به طور کامل، فقط ۲۰ هزار و ۶۵۰ تن محصول معامله شد.

طبق روال هر یکشنبه، تالار صنعتی بورس کالا امروز میزبان ۲۱ هزار تن آهن اسفنجی بریکت بود که از این مقدار هزار تن توسط شرکت پارس پولاد یاران و ۲۰ هزار تن توسط صبا فولاد خلیج فارس بود اما در انتهای معاملات محصول آهن اسفنجی بریکت عرضه شده توسط شرکت پارس پولاد یاران برای هفتمین بار حذف شد و فقط ۲۰ هزار تن عرضه مربوط به صبا فولاد خلیج فارس مورد معامله قرار گرفت. برای این مقدار معامله شده ۲۰ هزار تن نیز تقاضا وجود داشت که با نرخ پایه ۱۳ هزار و ۱۸۰ تومان به فروش رفت و نسبت به میانگین نرخ پایه ۰/۱ افزایش داشت.

اما محصول دیگر موجود در لیست عرضه امروز ۶۵۰ تن ورق سرد خودرو بود که توسط صنایع هفت الماس برای تاریخ تحویل ۱۸ مهر سال جاری به صورت تسویه نقدی معامله شد که ۴۰۰ تن هم تقاضا برای آن موجود بود. گفتنی است هفته قبل روز شنبه نیز این محصول به حجم ۶۰۰ تن و با نرخ پایه ۳۲ هزار و ۱۳۱ تومان به ازای هر کیلو عرضه شده بود. 

تصاویر زیر جزئیات معاملات این محصولات را نشان می‌دهد.

بریکتِ صبا فولاد مچِ کامل شد/ استقبال ضعیف از ورق سرد خودرو

بریکتِ صبا فولاد مچِ کامل شد/ استقبال ضعیف از ورق سرد خودرو

انتهای خبر/ ف

کد خبر 5544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =