کد خبر 5564
۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۱

آهن‌نیوز از عرضه‌های بورس کالا گزارش می‌دهد:

تثبیت نرخ شمش بورسی در کانال ۱۹ هزار تومان

تثبیت نرخ شمش بورسی در کانال ۱۹ هزار تومان

امروز ۱۹ تیر ۱۴۰۲ از محصولات زنجیره فولاد، ۲۳۴ هزار و ۳۳۵ تن محصولات فولادی شامل تختال، شمش بلوم، انواع ورق رنگی، سرد B و گالوانیزه G در تالار صنعتی عرضه می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، امروز ۱۹ تیر ۱۴۰۲ از محصولات زنجیره فولاد ۲۳۴ هزار و ۳۳۵ تن محصولات فولادی شامل تختال، شمش بلوم، انواع ورق رنگی، سرد B و گالوانیزه G در تالار صنعتی عرضه می‌شود. گفتنی است حجم عرضه شده در روز جاری تغییر خاصی نسبت به هفته قبل دارد.

تختال C عرضه شده در اطلاعیه امروز با ۳۱ هزار و ۴۰۰ تن حجم که توسط فولاد خوزستان، هرمزگان و فولاد جهان آرا اروند عرضه شده، کاهش ۳۷/۲ درصدی نسبت به هفته قبل داشته اما نرخ پایه آن از ابتدای سال ثابت بوده و به مبلغ ۱۹ هزار و ۱۰۰ تومان به ازای هر کیلو معامله می‌شود. تسویه این محصول به صورت تماماً نقدی برای فولاد خوزستان و ۵۰ درصد نقد و ۵۰ درصد اعتباری برای دیگر شرکت‌ها خواهد بود.

شمش بلوم موجود در عرضه‌های امروز با حجم ۱۸۸ هزار و ۹۳۵ تن موجود بوده و حجم آن ۱۵/۷ درصد افزایش نسبت به هفته قبل دارد. نرخ پایه برای این محصول به نسبت هفته گذشته تغییر محسوسی نداشته و با فقط ۰/۷ درصد کاهش، به قیمت ۱۹ هزار و ۹۵۷ تومان به ازای هر کیلو تعیین شده است. پایین‌ترین نرخ عرضه این محصول ۱۹ هزار تومان و بالاترین نرخ نیز ۲۰ هزار و ۵۶۵ تومان تعیین شده است.

ورق سرد B با حجم ۲ هزار تن و نرخ پایه ۳۱ هزار و ۵۶۶ تومان که توسط صنایع هفت الماس برای تاریخ تحویل ۱۹ مهر و به صورت تسویه تماما نقدی عرضه شده در تابلوی معاملات قرار می‌گیرد.

ورق گالوانیزه G موجود در لیست عرضه امروز نیز با ۶۶/۶ درصد افزایش حجم و ۰/۳ درصد افت قیمت پایه مواجه شده و به حجم ۵ هزار تن و نرخ ۴۳ هزار ۹۷۴ تومان به ازای هر کیلو معامله خواهد شد. عرضه این محصول امروز توسط فولاد مبارکه اصفهان برای تاریخ تحویل ۳۱ شهریور سال جاری صورت گرفته و به صورت ۵۰ درصد نقدی و ۵۰ درصد اعتباری تسویه خواهد شد.

ورق رنگی به حجم ۷ هزار تن به نرخ ۵۰ هزار و ۴۴۵ تومان که توسط فولاد مبارکه عرضه شده، در تابلوی معاملات قرار خواهد گرفت.

تصویر زیر جزئیات محصولات عرضه شده امروز به همراه نوسان حجم و نرخ را نسبت به هفته قبل نشان می‌دهد.

تثبیت نرخ شمش بورسی در کانال ۱۹ هزار تومان

انتهای خبر/ ف

کد خبر 5564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =