کد خبر 5655
۲۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹

آهن‌نیوز گزارش می‌دهد:

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

با ثبات نسبی قیمت دلار و کاهش در کانال ۴۹ تومان که دیروز با نرخ ۴۹ هزار و ۱۵۰ تومان معامله شد، بازار آهن نیز با جو آرام و با ثباتی همراه بود طوریکه که همسو با نرخ دلار، نرخ اکثر کارخانجات میلگرد و اکثر مقاطع فولادی بدون تغییر اعلام شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، با ثبات نسبی قیمت دلار و کاهش در کانال ۴۹ تومان که دیروز با نرخ ۴۹ هزار و ۱۵۰ تومان معامله شد، بازار آهن نیز با جو آرام و با ثباتی همراه بود طوریکه که همسو با نرخ دلار، نرخ اکثر کارخانجات میلگرد و اکثر مقاطع فولادی بدون تغییر اعلام شد.

در بخش محصولات ذوبی، تیرآهن در کارخانه و انبار بین ۵ تا ۱۲۵ هزار تومان کاهش داشته و میلگرد کارخانه و انبار بدون تغییر اعلام شد.

نرخ قوطی و پروفیل بدون تغییر از مبادی فروش اعلام شده و قیمت پروفیل زد به صورت بارگیری از کارخانه اصفهان با نرخ ثبات ۳۳ هزار و ۳۰۰ تومان به ازای هر کیلو معامله شد.

نرخ مواد اولیه مصرفی در صنایع فولادی نیز برای آهن اسفنجی با ۵۰ تومان کاهش به قیمت ۱۲ هزار و ۸۰۰ تومان از طرف آهن اسفنجی قائنات اعلام شد و نرخ اکثر تولید کنندگان شمش فولادی نیز بدون تغییر در کانال ۲۱ هزار تومان خرید و فروش شد.

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

انتهای خبر/ ف

کد خبر 5655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =