کد خبر 5703
۲۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۳

تولد مدیرعامل پرسپولیس به مذاق سپاهانی ها و استقلالی ها خوش نیامد!

تولد مدیرعامل پرسپولیس به مذاق سپاهانی ها و استقلالی ها خوش نیامد!

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سپاهان و آرش برهانی بازیکن استقلال به برپایی جشن تولد برای درویش در شبکه یک صدا و سیما کنایه زدند.

به گزارش آهن نیوز؛ پس از چند هفته پشت فشار برای پرسپولیس و رضا درویش مدیرعامل این باشگاه، این چهره دیروز میهمان برنامه ورزش و مردم بود و با پیمان یوسفی درباره اتفاقات و حواشی روزهای اخیر گفتگو کرد.

یکی از بخش‌های جالب توجه این گفتگوی تلویزیونی اقدام عوامل برنامه "ورزش و مردم" برای شوکه کردن مدیرعامل پرسپولیس بود و با کیکی که برای درویش مهیا شده بود، روی آنتن زنده تولد او را تبریک گفتند.

این موضوعی است که البته خیلی به مذاق سپاهانی‌ها که این روزها در اردوی ترکیه آماده حضور در فصل جدید می‌شوند، خوش نیامده و مسعود سعیدی مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال باشگاه با انتشار توئیتی که تصویر درویش و کیک تولد او در آن وجود دارد و استفاده از هشتگ رسانه ملی به این اقدام عوامل برنامه ورزش و مردم معترض شده است.

آرش برهانی، بازیکن استقلال هم در واکنش به این ماجرا گفت: همه جای دنیا تلویزیون خصوصی است و ملی نیست. اگر بخواهند برای مدیر یک تیم تولد بگیرند در شبکه خصوصی خودشان می‌گیرند. تلویزیون ایران هم قرمز است پس اختصاصی خودشان است و تولد گرفتن برای مدیرعامل پرسپولیس در برنامه تلویزیونی مشکلی ندارد.

انتهای پیام/

کد خبر 5703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =