کد خبر 5728
۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷

ارائه خدمات پزشکی رایگان با مشارکت فولاد اکسین خوزستان

ارائه خدمات پزشکی رایگان با مشارکت فولاد اکسین خوزستان

با مشارکت و همکاری شرکت فولاد اکسین خوزستان خدمات پزشکی رایگان توسط گروه پزشکی جهادی امام رضا (ع) در منطقه قلعه چنعان شهرستان کارون برگزار شد.

به گزارش آهن نیوز؛ گروه پزشکی جهادی امام رضا (ع) با سرپرستی دکتر رضا جباری متخصص مغز و اعصاب و ستون فقرات با دعوت مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان در ایفای مسئولیت های اجتماعی خود به منظور ارائه خدمات رایگان بهداشتی و درمانی در منطقه قلعه چنعان مستقر شده و به درمان و تجویز داروی رایگان پرداختند. 

خدمات رایگانی همچون ویزیت متخصص جراحی اعصاب، نورولوژی، ارتوپدی، جراح عمومی‌، متخصص داخلی، متخصص زنان و زایمان و پزشک عمومی از جمله موارد خداپسندانه و خیرخواهانه ای می‌باشد که توسط گروه جهادی امام رضا (ع) ارائه می گردد. 

این گروه پزشکی متشکل از پزشکان متخصص و فوق تخصص بوده که بیش از ده سال گذشته با مدیریت دکتر رضا جباری در مناطق کم برخوردار خدمت می کنند و در ساعات حضور خود در منطقه قلعه چنعان بالغ بر پانصد بیمار را ویزیت کردند. 

علی محمدی مدیرعامل فولاد اکسین خوزستان بر اجرای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت ها، خصوصاً در مناطق کم برخوردار تاکید کرد و گفت: ما در فولاد اکسین خوزستان خود را موظف و مکلف به اقدام در حوزه مسئولیت های اجتماعی کردیم، بنابراین منتظر نیستیم تا درخواستی یا تکلیفی باعث شود تا اقدام نماییم. 

انتهای پیام/

کد خبر 5728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =