کد خبر 5834
۲۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸

آهن‌نیوز گزارش می‌دهد:

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

 دیروز قیمت دلار همچنان در کانال ۴۸ هزار تومان نوسان کرد و در بازار آهن نیز در اکثر زیرمجموعه‌ها، نرخ‌ها روند ثابتی داشته و شمار زیادی از مبادی فروش نیز با کاهش قیمت مواجه بودند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، دیروز قیمت دلار همچنان در کانال ۴۸ هزار تومان نوسان کرد و در بازار آهن نیز در اکثر زیرمجموعه‌ها، نرخ‌ها روند ثابتی داشته و شمار زیادی از مبادی فروش نیز با کاهش قیمت مواجه بودند.

در حال حاضر مهمترین اتفاقی که اکنون دولت بدون هزینه می‌تواند برای صنایع داخلی کشور انجام دهد، تحریک تقاضای داخلی از طریق پروژه‌های عمرانی است. اگر این اتفاق بیفتد، وضعیت فولاد بهبود خواهد داشت. در غیر این صورت، رکود عمیق‌تر می‌شود.

به هر حال در معاملات نیز هم نرخ اکثر کارخانجات میلگرد و اکثر مقاطع فولادی بدون تغییر اعلام شد.

در بخش محصولات ذوبی، میلگرد کارخانه و تیرآهن کارخانه و انبار بین ۱۰۰ الی ۱۱۰۰ تومان کاهش قیمت داشت، میلگرد انبار هم بدون تغییر اعلام شد.

نرخ محصولات مفتولی و نبشی و ناودانی با ۱۰۰ الی ۲۰۰ تومان کاهش همراه بود.

در این میان ️نرخ انواع قوطی پروفیل و پروفیل زد نسبت به نرخ اعلامی روز گذشته بدون تغییر اعلام شده و قیمت قوطی و پروفیل (ورق فولاد مبارکه) به صورت بارگیری از کارخانه اصفهان برای ضخامت ۲ مبلغ ۳۳ هزار ۸۰۰ تومان و برای ضخامت ۲.۵ هم نرخ ۳۳ هزار و ۲۰۰ تومان ثبت شد.

در بخش مواد اولیه نیز نرخ اکثر تولیدکنندگان شمش فولادی ۲۰۰ الی ۳۰۰ تومان کاهش داشته و آهن اسفنجی نیز اعلام قیمت نشد.

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

انتهای خبر/ ف

کد خبر 5834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =