کد خبر 6017
۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷

آهن‌نیوز گزارش می‌دهد:

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

دیروز نرخ دلار به قیمت ۴۸ هزار ۸۰۰ تومان معامله شد، بازار آهن‌آلات نیز نوسانات متعددی تجربه کرد طوری که در بازار دیروز نرخ اکثر کارخانجات میلگرد و اکثر مقاطع فولادی بدون تغییر اعلام شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، دیروز نرخ دلار با افت مجدد به کانال ۴۸ تومانی به قیمت ۴۸ هزار ۸۰۰ تومان معامله شد، بازار آهن‌آلات نیز نوسانات متعددی تجربه کرد اما  همچنان تقاضا در بازار فولاد پایین است، این در حالی است که در بازار دیروز نرخ اکثر کارخانجات میلگرد و اکثر مقاطع فولادی بدون تغییر اعلام شد.

در بخش محصولات ذوبی، میلگرد کارخانه و تیرآهن در کارخانه و انبار کاهش بین ۲۵۰ الی ۵۵۰ تومان داشته اما میلگرد انبار بدون تغییر اعلام شد.

در عین حال  پروفیل اصفهان مانند چند روز اخیر، دیروز را هم در همان کانال ۲۹ هزار و ۷۰۰ تومان آغاز کرد. پروفیل تهران هم که بیش از یک ماه است که روی ۳۲ هزار و ۱۰۰ تومان ثابت مانده است. پروفیل صنعتی اصفهان نیز از اول مرداد با نرخ مقطوع ۳۲ هزار و ۵۰۰ تومان در هر کیلوگرم به فروش می‌رسد. 

در بخش مواد اولیه نرخ آهن اسفنجی با ۵۰ تومان کاهش با قیمت ۱۲ هزار و ۲۰۰ تومان از سمت مجتمع گل گهر اعلام شد و همینطور نرخ اکثر تولیدکنندگان شمش فولادی نیز ۱۰۰ تومان کاهش را در پی داشته بین ۲۰ هزار و ۲۰۰ تا ۲۰ هزار و ۷۰۰ تومان اعلام نرخ شد.

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

انتهای خبر/ ف

کد خبر 6017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =