کد خبر 6034
۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۷

آهن‌نیوز از عرضه‌های بورس کالا گزارش می‌دهد:

تثبیت نرخ شمش فولاد در کانال ۱۸ تومانی

تثبیت نرخ شمش فولاد در کانال ۱۸ تومانی

طبق اطلاعیه عرضه بورس کالا از میان محصولات زنجیره فولاد در مجموع ۲۵۴ هزار و ۳۱۰ تن محصول شامل تختال C و ورق سرد B، ورق گالوانیزه G و شمش بلوم بر روی تابلوی معاملات قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، امروز نهم مرداد ۱۴۰۲،طبق اطلاعیه عرضه بورس کالا از میان محصولات زنجیره فولاد در مجموع ۲۵۴ هزار و ۳۱۰ تن محصول شامل تختال C و ورق سرد B، ورق گالوانیزه G و شمش بلوم بر روی تابلوی معاملات قرار می‌گیرد که نسبت به هفته قبل ۱۰/۲ درصد کاهش میزان عرضه داشته است.

تختال C موجود در لیست عرضه امروز با حجم ۶۰ هزار تن و نرخ پایه ۱۸ هزار و ۹۰۰ تومان، ۱۸۰/۳ درصد افزایش حجم داشته و تغییر نرخ پایه نسبت به هفته قبل ندارد.

همچنین ۵ هزار تن ورق گالوانیزه G با نرخ پابه ۴۰ هزار و ۸۱۲ تومان در حالی در تابلوی معاملات امروز قرار می‌گیرد که نسبت به هفته قبل تغییر حجمی نداشته اما نرخ پایه آن ۱/۸ درصد کاهش پیدا کرده است.

شمش بلوم عرضه شده در میان محصولات امروز نیم درصد افزایش نرخ نسبت به هفته قبل دارد و به قیمت میانگین پایه ۱۸ هزار ۸۰۰ تومان با حجم ۱۸۶ هزار و ۳۱۰ تن بر روی تابلو معاملات خرید و فروش خواهد شد، گفتنی است کمترین نرخ پایه عرضه شده برای این محصول ۱۸ هزار تومان و بیشترین قیمت ۱۹ هزار و ۲۹۷ تومان است. 

تصویر زیر جزئیات عرضه امروز را به همره نوسان قیمت و حجم عرضه نسبت به هفته گذشته نشان می‌دهد.

تثبیت نرخ شمش فولاد در کانال ۱۸ تومانی

انتهای خبر/ ف

کد خبر 6034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =