کد خبر 6052
۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰

دو درخواست چالش برانگیز رامین رضائیان در مراسم رونمایی از پیراهن سپاهان

دو درخواست چالش برانگیز رامین رضائیان در مراسم رونمایی از پیراهن سپاهان

رامین رضائیان در مراسم رونمایی از پیراهن سپاهان دو درخواست ویژه را به نمایندگی از بازیکنان تیم مطرح کرد.

به گزارش آهن نیوز؛ مراسم رونمایی از پیراهن سپاهان در فصل جدید در اصفهان در حال برگزاری است.یکی از نکات قابل توجه این مراسم صحبت‌های دو دقیقه‌ای رامین رضائیان به نمایندگی از بازیکنان تیم بود.

ستاره ملی پوش طلایی‌پوشان اصفهانی در ابتدا درباره کیفیت پایین پخش زنده تصاویر زنده تلویزیونی از اصفهان صحبت کرد و با مطرح کردن درخواستی از صدا و سیما در اینباره گفت:« کیفیت تصاویر باید به روز باشد و در حد لیاقت مردم اصفهان نبود. از شما خواهش می‌کنم. من و تمام مردم اصفهان. قرار است این تیم در لیگ قهرمانان آسیا بازی کند تا مردم اصفهان تصاویر بهتری ببیند.»

بخش بعدی صحبت‌های مدافع راست سپاهان درباره حضور زنان اصفهان در ورزشگاه نقش جهان بود و او با خطاب قرار دادن مهدی تاج و محمدرضا ساکت که رئیس و عضو هیئت رئیسه فدراسیون هستند، از آنها خواست که شرایط ورود زنان اصفهانی به نقش جهان را فراهم کنند: « صحبتم با آقای مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال است و این خواهش را از آقای ساکت عضو هیئت رئیسه فدراسیون هم دارم.

اگر قرار است استادیوم آزادی میزبان بانوان خوب سرزمینم بشود، باید شهر اصفهان هم میزبان بانوان عزیز اصفهانی شود.

من و تمام بازیکنان و مردم خوب اصفهان از شما خواهش می‌کنیم، شرایط حضور بانوان را در استادیوم نقش جهان فراهم کنید.»

رامین حرف‌هایش را بار دیگر با تاکید بر اینکه باید بانوان اصفهانی در نقش جهان حضور داشته باشند، تمام کرد: «اگر قرار است استادیوم آزادی میزبان بانوان باشد، باید شهر اصفهان هم میزبان بانوان باشد.» 

کیفیت پایین پخش تصاویر تلویزیونی از اصفهان طی سال‌های اخیر با انتقادات بسیاری همراه بوده و باید دید در فصل جدید شرایط چگونه خواهد بود. 
دغدغه دیگر رامین رضائیان در شرایطی مطرح شده است، که زنان اصفهانی تنها در مراسم باشگاه شانس حضور در نقش جهان را پیدا کرده‌اند و هنوز مجوز رسمی برای حضور زنان اصفهانی در مسابقات لیگ برتر صادر نشده است.

این در حالی است که سال گذشته ورزشگاه آزادی در برخی مسابقات میزبان زنان در بازی های لیگ برتر شد.

منبع: ورزش ۳

انتهای پیام/

کد خبر 6052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =