کد خبر 6125
۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸

استقلال خوزستان را ویترین عده‌ای کرده‌اند که بعد از مطرح شدن بروند

استقلال خوزستان را ویترین عده‌ای کرده‌اند که بعد از مطرح شدن بروند

پیشکسوت فوتبال با اشاره به خروجی های استقلال خوزستان و با تاکید بر این که باید بازیکنان فصل گذشته که منجر به صعود این تیم به لیگ برتر شدند حفظ می ‌شدند، گفت: این تیم را یک ویترین کرده‌اند تا عده‌ای دیده شوند و بعد از مطرح شدن بروند.

به گزارش آهن نیوز؛ سیاوش بختیاری‌زاده با بیان اینکه شاهد یک فوتبال بیمار هستیم، اظهار کرد: گواه این جمله تلاش عده‌ای برای به تعویق افتادن هفته اول لیگ برتر بود. نمی‌دانم این باشگاه‌ها در این مدت چه می‌کردند که نتوانستند آماده شوند و قرار است در یک هفته آن را جبران کنند و جالب است همه تیم‌ها می‌گویند تیم ما از هفته پنجم به بعد آماده می‌شود.

می‌خواهم بدانم کدام تیم اروپایی را سراغ دارید که چنین اظهارنظری داشته باشد. پس اینکه برخی تیم‌ها به دنبال لغو هفته اول مسابقات بودند یعنی دست آن‌ها رو شده است و در فصل آماده‌سازی لیگ خوب کار نکردند.

استقلال خوزستان کار سختی در لیگ ۲۳ دارد

وی در ادامه درباره بسته شدن استقلال خوزستان برای حضور در فصل بیست و سوم فوتبال گفت: وقتی به جدول نقل و انتقالات نگاه می‌کنیم اتفاقات عجیبی را می‌بینیم؛ استقلال خوزستان تیمی که بعد از مدت‌ها مجدداً به لیگ برتر صعود کرده است به یکباره تعداد زیادی از بازیکنان خود را در یک روز از دست می‌دهد و من فکر می‌کنم در آمار نقل و انتقالات کشور، رکورد خروجی ۱۶ بازیکن از یک تیم به استقلال خوزستان تعلق می‌گیرد و نمی‌دانم چگونه قرار است نفرات جدید با نفرات باقی‌مانده از فصل قبل هماهنگ شود.

به نظر من این موضوع می‌تواند کار استقلال خوزستان را برای مقابله با تیم‌های بزرگ در طول فصل سخت کند.

این پیشکسوت فوتبال در پاسخ به این سؤال که آیا نبود بودجه لازم می‌تواند دلیل این همه تغییر و تحول در استقلال خوزستان باشد؟ عنوان کرد: بودجه هست اما اینکه چطور هزینه شود مهم است. آیا بهتر نبود مسئولان باشگاه، تیم فصل قبل خود را که باعث صعود به لیگ برتر شده بود حفظ می‌کردند و بعد هم چهار، پنج ستاره سطح بالا جذب می‌شد؟

من فکر می‌کنم استقلال خوزستان را یک ویترین کرده‌اند تا عده‌ای دیده شوند و بعد از مطرح شدن بروند. در شرایطی که این تیم دچار تغییر و تحولات بسیار شد انتظار می‌رفت حداقل بیشتر از بازیکنان خوزستانی استفاده شود.

آینده خوبی برای خوزستانی‌های نفت آبادان می‌بینم

وی در ادامه با اشاره به کار بزرگ عبدالله ویسی در فصل گذشته لیگ برتر که منجر به حفظ سهمیه فوتبال خوزستان شد، اظهار کرد: خوشبختانه بعد از قطعی شدن ادامه همکاری ویسی با باشگاه نفت این مربی از همان روزهای ابتدایی اقدام به بستن تیم کرد. ضمن اینکه به خوبی شوک‌های لازم را به مسئولان باشگاه وارد کرد. نکته حائز اهمیت در کار ویسی، جذب بازیکنان خوزستانی چون کی‌شمس، شنانی و داور است که آینده خوبی برای آن‌ها در فوتبال ایران می‌بینم.

بختیاری‌زاده با بیان اینکه تنها نگرانی حفظ نشدن ممی‌زاده بازیکن گلزن صنعت نفت آبادان است، ادامه داد: حیف است که وقتی برای این جوانان هزینه می‌شود خیلی راحت جدا می‌شوند. البته خوشبختانه نفت به دور از حاشیه و سرو صدای کاذب هرطور که بود که خود را برای لیگ بیست و سوم آماده کرده است و امیدوارم جوانان خوزستانی کیفیت فوتبال آبادان و خوزستان را به همه نشان دهند.

وی تأکید کرد: با توجه به اینکه عبدالله ویسی در فصل قبل در آن فشار روحی روانی توانست نفت آبادان را در لیگ حفظ کند، امسال هم با صبر و حوصله می‌تواند باعث شود هواداران این تیم و فوتبال خوزستان، فوتبال باکیفیتی را از نفت شاهد باشند.

هواداران از فولاد انتظار سهمیه آسیایی دارند

اولین کاپیتان تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه همه امید فوتبال خوزستان و طرفداران فوتبال در استان به تیم فولاد خوزستان است، گفت: با توجه به امکانات بسیار زیاد و خوب این باشگاه و نیز تجربه‌ای که آدم‌های اطراف این باشگاه دارند انتظار از فولاد کسب سهمیه آسیایی است.

البته فولاد هم این فصل بازیکنان خوبی را از دست داد و این سؤال وجود دارد که اگر بازیکنان جدا شده و جذب شده را در دو کفه ترازو بگذاریم از نظر کیفی کدام کفه سنگین‌تر خواهد بود؟ به نظر من اینکه سنگینی کفه ترازو به سمت بازیکنان فعلی باشد به خلاقیت منصوریان و کادرش برمی‌گردد.

وی بیان کرد: مردم از فولاد انتظار دارند با توجه به امکانات و حمایت‌های مالی از این باشگاه، امسال بتوانند جزو مدعیان باشند و سهمیه آسیایی کسب کند.

فوتبال خوزستان تنها است

بختیاری‌زاده با بیان اینکه اخیراً اتفاقات عجیبی در فوتبال خوزستان رخ داده است، افزود: از ما پیشکسوتان سؤال می‌شود که چرا سکوت کرده‌ایم و باید بگویم من باز هم سکوت خواهم کرد اما فوتبال خوزستان تنهای تنها است. البته به زودی درباره تنهایی‌های فوتبال خوزستان خواهم گفت.

پاسخی به اظهارات اخیر زنوزی

وی همچنین در واکنش به صحبت‌های اخیر زنوزی مالک باشگاه تراکتور، اظهار کرد: او اخیراً عنوان کرده لست که هر فوتبالیستی نمی‌تواند مدیر موفقی در فوتبال شود و یک مدیر باید اقتصاددان باشد. من ضمن تشکر از این مدیر که سال‌ها از جیب خود برای فوتبال و شادکردن مردم تبریز تلاش می‌کند، باید بگویم آقای زنوزی مدیریت فوتبال در کشور مدیریت دولتی است و وقتی باشگاه‌های بزرگ از جیب دولت خرج می‌کنند کدام مدیر دولتی ما کار اقتصادی انجام می‌دهد و درآمدزایی داشته است؟

پرسپولیس و استقلال سال‌ها است که توسط شرکت‌های بزرگ حمایت مالی می‌شوند و فرقی هم نمی‌کند من یا دیگری مدیرعامل این باشگاه‌ها باشیم. می‌خواهم بدانم کدام یک از این مدیران که از جیب دولت خرج کرده‌اند یک مدیر اقتصاددان بوده‌اند؟ پس ما مدیریت هزینه داریم نه مدیریت درآمد. اگر تیم‌های ما مثل اروپا خصوصی می‌شدند آن وقت باید به دنبال مدیران اقتصاددان باشیم.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر 6125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =