کد خبر 6209
۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۰

عصبانیت شدید سرمربی تراکتور در آستانه بازی با سپاهان

عصبانیت شدید سرمربی تراکتور در آستانه بازی با سپاهان

سرمربی اسپانیایی تراکتور به تبریز بازگشت تا با خبر محرومیت ناگهانی خریدهای تابستانی خود برای دیدار با سپاهان اصفهان روبرو شود.

به گزارش آهن نیوز؛ پاکو خمز سرمربی اسپانیایی تراکتور ظهر امروز به تبریز بازگشت. او که سفری کوتاه مدت به زادگاه خود داشت به تمرینات تیمش بازگشت. خمز ناهار را نیز همراه با اعضای تیم بود اما خبر ناگهانی محرومیت باشگاه از سوی فیفا و در پی آن عدم استفاده از بازیکنان تازه وارد باعث عصبانیت شدید این مربی شد.

خمز که برای استفاده از بازیکنان جدید طرح و برنامه داشت و ترکیب اصلی خود را با حضور حداقل هفت بازیکن تازه وارد آماده کرده بود حالا چاره‌ای جز کنار گذاشتن شجاع خلیل زاده، عارف آغاسی، سیامک نعمتی، سعید آقایی، محمد نادری، آلوارو خیمنز، عارف رستمی و امیرحسین حسین زاده برای دیدار با سپاهان اصفهان ندارد.

سرخپوشان تبریزی که یکی از مهم‌ترین بازی‌های خود را در هفته نخست مقابل مدعی دیگر قهرمانی برگزار خواهند کرد چاره‌ای جز استفاده از بازیکنان فصل گذشته ندارند.

خمز در حالی تمرین خود را برگزار می‌کند که آماده باش جدی به میلاد کر، امیر ابراهیم زاده و سایر بازیکنان تیمش برای حضور در ترکیب اصلی داده است. نکته جالب توجه اینکه هر سه دروازه بان تراکتور به عنوان بازیکن تازه وارد به جمع سرخپوشان تبریزی اضافه شدند اما حضور قرضی حسین پورحمیدی در آلومینیوم اراک باعث شد تا او بتواند برای دیدار با سپاهان اصفهان مجوز بازی پیدا کند اما احسان مرادیان و ادیب زارعی نمی‌توانند تیم خود را در بازی با سپاهان همراهی کنند.

شایان ذکر است دیدار تیم‌های فوتبال تراکتور و سپاهان اصفهان ساعت ۱۹ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 6209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =