کد خبر 6311
۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴

آهن‌نیوز گزارش می‌دهد:

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

نرخ دلار دیروز با افت ۱۲۰۰ تومانی با قیمت ۴۸ هزار و ۴۹۴ تومان در بازار تهران معامله شد این در حالی است که بازار آهن و فولاد برخلاف روزهای قبلی طی معاملات دیروز اثر این افت را به خوبی بر عقب‌گردهای قیمتی ثبت شده بر نرخ‌های آهن‌آلات نشان داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، نرخ دلار دیروز با افت ۱۲۰۰ تومانی با قیمت ۴۸ هزار و ۴۹۴ تومان در بازار تهران معامله شد این در حالی است که بازار آهن و فولاد برخلاف روزهای قبلی طی معاملات دیروز اثر این افت را به خوبی بر عقب‌گردهای قیمتی ثبت شده بر نرخ‌های اعلامی آهن‌آلات نشان داد طوری که نرخ اکثر کارخانجات میلگرد و اکثر مقاطع فولادی با کاهش نسبی قیمت‌ها همراه بود. افت دیروز قیمت‌ها تحت تاثیر برخی اخبار سیاسی مثبتاز جمله آزادسازی پول‌های بلوکه شده ایران در کره بود که احتمالا چند روزی بازار در حال و هوای این خیر به روند کاهنده خود ادامه دهد.

در بخش محصولات ذوبی، میلگرد و تیرآهن در کارخانه و انبار کاهش بین ۲۰۰ الی ۷۵۰ تومان داشت.

نرخ انواع ورق سیاه (فولاد مبارکه، فولاد سبا، اکسین و کاویان) نسبت به نرخ اعلامی روز پنجشنبه بدون تغییر قیمتی نداشت و در کانال قیمتی ۲۸ هزار تا ۳۴ هزار تومان برای انواع میل‌ها معامله شد اما انواع ورق (گالوانیزه، رنگی و عرشه) با ۱۰۰ تومان کاهش همراه بوده و برای ۰.۵ رول با عرض ۱/۲۵ به قیمت ۴۱ هزار و ۲۰۰ تومان اعلام شد.

نرخ انواع قوطی پروفیل نسبت به نرخ اعلامی روز پنجشنبه ۲۰۰ الی ۹۰۰ تومان کاهش یافته و برای ضخامت ۲، ۳۲ هزار و ۹۰۰ تومان و ضخامت ۲.۵ با نرخ ۳۲ هزار و ۴۰۰ تومان اعلام شد، اما نرخ پروفیل زد بدون تغییرقیمت بوده و با نرخ ۳۱ هزار و ۵۰۰ تومان برای انواع سایزها اعلام شد.

در بخش مواد اولیه نیز نرخ پیشنهادی اکثر کارخانه‌های آهن اسفنجی و شمش فولادی نسبت به نرخ اعلامی روز پنجشنبه بدون تغییر قیمت اعلام شد.

دیروز در بازار آهن چه گذشت؟

انتهای خبر/ ف

کد خبر 6311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =