کد خبر 6402
۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷

آهن‌نیوز از معاملات بورس کالا گزارش می‌دهد:

معامله تیرآهن در کانال ۲۳ هزار تومان/ میلگرد همچنان در تقاضای ضعیف

معامله تیرآهن در کانال ۲۳ هزار تومان/ میلگرد همچنان در تقاضای ضعیف

در انتهای معاملات با حذف بیش از نیمی از کالاهای عرضه شده به مقدار ۶۳/۶ درصد، حجمی به میزان ۹۹ هزار و ۲۵۶ تن با میزان تقاضای نه چندان بالای ۷۴ هزار و ۴۱۶ تن معامله شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آهن‌نیوز، طبق اطلاعیه بورس کالای ایران امروز ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ قرار بود ۲۷۲ هزار ۹۳۰ تن محصولات نورد فولادی شامل تیرآهن، میلگرد، ناودانی، نبشی و ورق گرم در تالار صنعتی بورس کالا عرضه شود اما در انتهای معاملات با حذف ۶۳/۶ کالاهای عرضه شده، حجمی به میزان ۹۹ هزار و ۲۵۶ تن با میزان تقاضای نه چندان بالای ۷۴ هزار و ۴۱۶ تن معامله شد.

تیرآهن معامله شده در بورس کالای امروز با کاهش حجم ۴۲/۷ درصدی به مقدار ۱۷ هزار و ۵۹۴ تن است که نرخ پایه آن با ۰/۳ درصد افزایش به مبلغ ۲۳ هزار و ۶ تومان معامله خواهد شد. که تقاضای دوبرابری به مقداری تن نیز برای آن وجود داشت.

همچنین میلگرد با معامله حجمی به مقدار ۶۶ هزار و ۹۳۶ تن به مقدار ۶۹ درصد ریزش حجم داشت که تقاضای چندانی نیز برای آن وجود نداشته و فقط ۳۴ هزار و ۵۷۱ تن ثبت شد. میانگین موزون نرخ پایه این محصول ۲۲ هزار و ۳۱۶ تومان یا حدود ۲۴ هزار و ۳۲۵ تومان به اضافه ارزش افزوده و حدود کیلویی ۵۰۰ تومان بالاتر از میانگین نرخ پایه عرضه گذشته (۲۱ هزار و ۹۰۰ تومان) بر روی سایت بورس کالا قرار گرفته است.

ناودانی با هزار و ۴۶۰ تن حجم معامله شده و نرخ پایه به مبلغ ۲۲ هزار و ۷۰۰ تومان درحالی بر روی تابلوی معاملات به طور کامل فروش رفت که ۲ هزار ۸۰ تن تقاضا برای آن وجود داشت.

نبشی نیز با استقبال ۳ هزار و ۸۰۰ تنی به مقدار ۲ هزار و ۲۶۹ تن و نرخ پایه به قیمت ۲۲ هزار و ۲۹۴ تومان به طور کامل معامله شد.

ورق گرم موجود در لیست عرضه امروز نیز با افت ۵۰ درصدی به مقدار ۱۱ هزار تن و با نرخ پایه ۲۵ هزار و ۴۲۴ تومان در تابلوی معاملات به فروش رفت که تقاضای چندان بالایی نیز برای آن ثبت نشد.

تصویر زیر جزئیات عرضه محصولات مربوط به زنجیره فولاد را به همراه نوسان عرضه و قیمت نسبت به هفته قبل و پایان معاملات را نشان می‌دهد:

معامله تیرآهن در کانال ۲۳ هزار تومان/ میلگرد همچنان در تقاضای ضعیف

انتهای خبر/ ف

کد خبر 6402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =